ריאל מדריד הביסה 0:5 את לגאנס, סביליה נעצרה בוולנסיה

שחקני ריאל מדריד
שחקני ריאל מדריד | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

הבאלנקוס עלו למקום השני לאחר ניצחון מרשים על נועלת הטבלה. רודריגו וקרוס כבשו תוך שמונה דקות, ראמוס ובנזמה הבקיעו בפנדלים ויוביץ' חתם את התוצאה עם גול בכורה. ללא דאבור, האנדלוסים סיימה ב-1:1 במסטאיה

(גודל טקסט)
מחזור אמצע השבוע ו-11 במספר נפתח כבר אתמול (שלישי) עם הניצחון הגדול של ברצלונה על ואידוליד שהמשיך בתיקו מאכזב של אתטליקו מדריד נגד אלאבס, והיום הוא נמשך עם חמישה משחקים נוספים כשבמוקד המשחק הביתי של ריאל מדריד נגד נועלת הטבלה לגאנס שהסתיים ב-0:5 ענק לבלאנקוס. קודם לכן, סביליה שוב ללא מואנס דאבור בסגל, שמטה יתרון וסיימה ב-1:1 נגד ולנסיה, סוסיאדד הפסידה 2:1 ללבאנטה, בילבאו הביסה 0:3 את אספניול ובטיס ניצחה 1:2 את סלטה ויגו.


ריאל מדריד – לגאנס 0:5
הכתובת הייתה על הקיר, אחרי הפסד הליגה במאיורקה וביטול הקלאסיקו ריאל מדריד הגיע רעבה מאוד לברנבאו במטרה לא רק לנצח, אלא להביס את נועלת הטבלה. המטווח החל כבר בדקה השביעית כאשר רודריגו הצעיר כבש לאחר בישול של קארים בנזמה, וכעבור דקה בלבד הצרפתי השלים צמד בישולים לטוני קרוס שכבש בעקב.


המטווח של הבלנאקוס המשיך כאשר ראמוס קבע 0:3 כבר בדקה ה-24 לאחר שער מהנקודה הלבנה. כשנותרו 21 דקות לסיום, גם החלוץ הצרפתי הצטרך לחגיגה עם פנדל משלו ובתוספת לוקה יוביץ' היה אחראי על אקורד הסיום עם שער בכורה במדים הלבנים עם נגיחה חזקה מקרוב.




ולנסיה – סביליה 1:1
אמש הייתה תקווה גדולה להופעה ראשונה של מואנס דאבור בליגה הספרדית כאשר נכלל ב-21 של האנדלוסים, אבל שעה למשחק התברר שגם הפעם הוא ייאלץ להמשיך לחכות כאשר לא עלה בסגל של ז'ולן לופטגי. מבחינה מקצועית סביליה ידעה שאם תנצח במסטאיה היא תוכל להיצמד לברצלונה בפסגה והיא בהחלט לא הייתה רחוקה מכך – בתוספת הזמן של המחצית הראשונה לוקאס אוקמפוס העלה את האורחת ליתרון עם בעיטה שטוחה בקצה הרחבה. האנדלוסים שמטו את היתרון בדקה ה-81 – דניאל פארחו מצא בכדור חופשי את ראשו של רובן סוברינו שקבע חלוקת נקודות. לא רק סביליה יצאה מאוכזבת אחרי המשחק, גם העטלפים קיוו לצאת מהחצי התחתון של הטבלה שלוש נקודות, אך במקום זאת הם השלימו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.





תוצאות נוספת
ריאל סוסיאדד – לבאנטה 2:1
אתלטיק בילבאו – אספניול 0:3
בטיס – סלטה ויגו 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי