Sport1 Banner

מרסלו: "התקשיתי לנשום, בכיתי, גם רונאלדו השתגע"

מרסלו
מרסלו | Gettyimages

מגן ריאל מדריד חשף בראיון ל'מארקה' הספרדי על התחושות לפני משחקי גמר ליגת האלופות מול ליברפול ויובנטוס בשנים החולפות: "מעולם לא הרגשתי חרדה כל-כך אינטנסיבית, אנחנו בני אדם, לא גיבורי על"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מרסלו הוא אחד השחקנים הכי מזוהים עם ריאל מדריד. המגן הברזילאי זכה עם הבלאנקוס בכל תואר אפשרי, כשגולת הכותרת היא שלוש הזכיות הרצופות בליגת האלופות בין השנים 2016-2018. כעת, הוא חשף בראיון ל'מארקה' הספרדי על החרדות שלו ושל כריסטיאנו רונאלדו לפני משחקי הגמר מול יובנטוס ב-2017 וליברפול ב-2018, שני משחקים שהסתיימו עבורו עם הגביע הנכסף.  

הרגעים לפני הגמר מול ליברפול: "לא יכולתי לנשום, ניסיתי לא להיבהל. זה היה בחדר ההלבשה רגע לפני גמר ליגת האלופות מול ליברפול ב-2018. בלילה שלפני כן, לא הצלחתי לאכול ולישון. כשיש לך הזדמנות לעשות היסטוריה אתה מרגיש את הנטל הזה, אבל משום מה הרגשתי את זה בעוצמה. מעולם לא הרגשתי חרדה כה אינטנסיבית אז לא ידעתי מה קורה. חשבתי להתקשר אל רופא הקבוצה, אבל דאגתי שלא יאפשר לי לשחק". 


הוא מספר על הניסיון לשלוט בעצמו
: "כמה ילדים בעולם משחקים בכדור? כמה מהם חולמים לשחק בגמר ליגת האלופות?", הוא תהה, כשעלה למגרש: "כשסוף סוף דרכתי על הדשא, עדיין התקשיתי לנשום וחשבתי 'אם אני צריך למות כאן הלילה, לעזאזל. אני אמות'".

מרסלו מול סלאח.
מרסלו מול סלאח. "לא הצלחתי לישון בלילה לפני בגמר מול ליברפול" (SERGEI SUPINSKY/AFP/Getty Images)

הבכי על כר הדשא: "עמדנו בשורה לפני השריקה, מתחת לכל האורות, ראיתי את הכדור במרכז והכל השתנה, המשקל הוסר מהחזה שלי ולפתע הרגשתי שלווה. כשהתחיל המשחק, היה לי זמן לחשוב והתחלתי לבכות. התייפחתי על המגרש, מעולם לא קרה לי דבר כזה. אבל זה היה רק למשך עשר שניות, הכדור חזר וחשבתי 'תעזוב את זה ותשמור על האיש שלך', חזרתי למציאות והמשכתי לשחק כמו ילד".

"אנחנו לא גיבורי על. זו הסיבה שאני חושף מה קרה לי, אלה החיים האמיתיים. אנחנו בני אדם, גם אנחנו מדממים וגם לנו אכפת מדברים, כמו כל אדם אחר". הוא חשף כי גם כריסטיאנו רונאלדו הגדול הרגיש לחץ לפני גמר ליגת האלופות מול יובנטוס בעונת 2017: "אם הבחור הזה מרגיש את זה, כולנו יכולים להודות ברגשות שלנו, כריסטיאנו כמו מכונה, הוא קר רוח, אבל במעמד הזה גם הוא שאל אותי אם אני מרגיש את הלחץ באזור הבטן. אפילו הוא השתגע לפני הגמר".

כריסטיאנו רונאלדו במדי ריאל מדריד.
כריסטיאנו רונאלדו במדי ריאל מדריד. "אפילו הוא השתגע לפני הגמר" (צילום: AFP)

עוד באותו נושא: מרסלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי