Sport1 Banner

ויניסיוס: "הלכתי עם הלב, אשאר בריאל שנים ארוכות"

ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

הקשר הצעיר התראיין לערוץ הרשמי של המועדון וסיפר על ילדותו, היום המרגש בו הוצג בברנבאו וגם על העצות שקיבל מזידאן. עוד בשורות הבלאנקוס: נתוני האימה בבעיטות החופשיות וההתדרדרות של איסקו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

עם הגעתו של אדן הזאר בקיץ, ויניסיוס ג'וניור, נקודת האור של ריאל מדריד מהעונה שעברה – משחק הרבה פחות. מעבר לכך, בספרד מבקרים אותו על הקושי בניצול המצבים, אך הילד הברזילאי מאושר בכל רגע בריאל מדריד. ויניסיוס התראיין לערוץ הטלויזיה של המועדון ואמר: "אני רואה את עצמי ממשיך כאן שנים רבות". הוא דיבר על העונה שעברה, היום בו הוצג במועדון וגם על העתיד.

על ילדותו: "אני מודה לאלוהים שתמיד הייתי מוקף באנשים טובים שעזרו לי להגיע לאן שהגעתי, לא הפסקתי להתקדם. אהבתי לשחק כדורגל מהיום הראשון. אמא שלי כעסה ולא נתנה לי לבעוט בכדור כי הייתי שובר הרבה חפצים בבית".

החתימה בריאל מדריד: "לא האמנתי שזה קורה, חשבתי שאלה בסך הכל שמועות מהעיתונים. היו לי הצעות מריאל מדריד ומברצלונה. אבי אמר לי לבחור עם הלב והקשבתי לו. ביום בו הוצגתי רשמית הייתי מאוד עצבני ומתוח. התרגשתי ולא ידעתי לדבר מילה בספרדית. חוץ מזה – רונאלדו היה שם (נזאריו) – הייתי מאוד שמח, זה אחד הימים המאושרים בחיי".

ויניסיוס מול מסי (Gettyimages)

הסתגלותו לריאל מדריד והמאמנים: "כשהגעתי היה לי קשה מאוד כי זה שינוי משמעותי בחיים. זה היה קשה להיות רחוק מהאנשים שאתה אוהב. כשהמשפחה שלי הגיעה הכל היה קל יותר. קאסמירו ומרסלו עוזרים לי מאוד, הם עברו את אותו הדבר. עם ז'ולן לופטגי עבדתי מעט מאוד, הוא אמר לי שאני צריך להשתפר טקטית. כך גם סנטיאנגו סולארי. היה משחק שלא הפגנתי את היכולת הרגילה שלי אבל קארים בנזמה הסיר ממני את הלחץ. לקחתי את הכדור בדרבי וסחטתי פנדל. אני מרגיש חיבור מיוחד עם בנזמה, הוא מדבר איתי לפני משחקים". כשנשאל על ההדחה נגד אייאקס אמר: "שיחקתי טוב אבל נפצעתי, הודחנו מליגת האלופות ולא זומנתי לסגל נבחרת ברזיל, זו הייתה תקופה קשה".

על ההווה ועתיד: "אני עובד עם המאמן לא מעט, הוא אומר לי להיות רגוע. האוהדים יודעים שאני צעיר ושאוכל להיות אחד הטובים ביותר בריאל מדריד. הוותיקים אומרים לי שאני אוכל לעשות קריירה ארוכה כאן. אני רואה את עצמי בריאל מדריד שנים רבות ורוצה לזכות בכל התארים, וזה יקרה".

עוד בריאל מדריד, בספרד נכתב על הקושי הגדול של הקבוצה לנצל את המצבים הנייחים. דני סבאיוס היה האחרון שכבש לזכותה בכדור חופשי – זה קרה בחודש ינואר. בחמש השנים האחרונות כבשה ריאל מדריד 14 שערים בלבד מתוך 191 בעיטות חופשיות. ליאו מסי, לבדו, כבש 28 שערים מ-257 ניסיונות.


איסקו וזידאן. הספרדי הולך ודועך (Gettyimages)

בינתיים, הקבוצה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מחר נגד גלאטסראיי בליגת האלופות. גארת' בייל ערך אימון קל עם כדור וחאמס רודריגס רץ בצידי המגרש ושניהם לא ישחקו. מי שכשיר אבל נראה שהפך ללא רלוונטי הוא איסקו שפתח העונה רק פעמיים בהרכב. ב"אס" נכתב עליו: "הוא כבר לא קיים". זידאן היה מאוכזב מהופעתו הצלה נגד מאיורקה והוא לא לקח את ההזדמנות שלו". לפני שש שנים, נגד אותה היריבה, כבש איסקו את שערו הראשון בריאל מדריד בצ'מפיונס בהופעת הבכורה שלו במדיה במפעל. אלה נראים ימים רחוקים.

עוד באותו נושא: איסקו, ויניסיוס ג'וניור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי