מוראטה נזכר בתקופת השפל: "לא רציתי לצאת מהבית"

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | Aitor Alcalde/Getty Images

חלוצה הלוהט של אתלטיקו מדריד התראיין בספרד, סיפר על הימים הקשים שעברו עליו בצ'לסי ועל החלום שהתנפץ: "חשבתי לנסוע רחוק. לא רציתי לדבר עם אף אחד, רק לנסוע למונדיאל ולהיות מאושר"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

בשבועות האחרונים, אלברו מוראטה נהנה מאחת התקופות הטובות שלו מבחינה מקצועית. אמנם אתלטיקו מדריד איבדה נקודות בשלושה מתוך ששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, אך החלוץ כבש בכל אחד מהם. עם זאת, כמו במקרה של הרבה שחקנים אחרים, לא תמיד הכל הלך חלק מבחינתו. בעודו שוהה עם נבחרת ספרד לקראת משחקה נגד מלטה במוקדמות היורו, חלוץ הקולצ'ונרוס התפנה לראיון לטלוויזיה המקומית ובו נזכר בימים הקשים שעברו עליו בצ'לסי.

"חשבתי ללכת רחוק מאוד, למקום שבו לא יהיה עליי לחץ ואני לא אהיה חייב לנצח בכל שבוע או להיות בפוקוס על המשחק הקרוב", סיפר מוראטה. בימים שלו במועדון הלונדוני, הספרדי חלם לייצג את נבחרתו בגביע העולם ברוסיה, מה שלא התגשם עבורו בסופו של דבר: "אפילו לא רציתי לצאת מהבית או לדבר עם אנשים. רק רציתי לנסוע למונדיאל ולהיות מאושר, אבל המצב היה בדיוק ההפך".

מוראטה הגיע לצ'לסי עם ציפיות גדולות, לאחר שהבלוז רכשו אותו מריאל מדריד תמורת 60 מיליון יורו ב-2017. אבל למרות שזכה עם הקבוצה מלונדון בגביע האנגלי, הוא התקשה לשחזר את היכולת מימיו בשורות הבלאנקוס וביובנטוס, כבש 16 שערי פרמיירליג בלבד במהלך שנה וחצי במועדון ותויג כאחד הפלופים הגדולים בעולם. למזלו, באתלטיקו מדריד הוא קיבל הזדמנות להחיות את הקריירה ומתחילת העונה הנוכחית הוא אכן מנצל אותה היטב.



אלברו מוראטה. באתלטיקו הוא מאושר (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי