עוד מכה נחתה על אתלטיקו: דייגו קוסטה עלול לעבור ניתוח

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | Denis Doyle/Getty Images

דייגו סימאונה, שגם כך רואה את קבוצתו ממעטת לכבוש בליגה הספרדית ומאבדת נקודות בקצב, עלול למצוא את עצמו כמעט לכל אורך העונה ללא החלוץ שסובל מפריצת דיסק וייצא לבדיקה מכרעת אצל רופא מומחה

(גודל טקסט)

כנראה שזו ממש לא העונה של אתלטיקו מדריד. דייגו סימאונה ביצע בלית ברירה מהפכה בסגל הקבוצה בקיץ האחרון, הגיב בין השאר לעזיבותיהם של הכוכבים דייגו גודין ואנטואן גריזמן, אבל אחרי שהכוכב החדש ז'ואאו פליקס נפצע לפני חודש וגם כך כבש שני שערים בלבד ב-9 מחזורים, הבוקר (חמישי) נודע כי גם דייגו קוסטה עלול להיעדר תקופה ארוכה בעקבות פריצת דיסק.

אמנם אלברו מוראטה חזר לחיים בשבועות האחרונים וכבש שישה משחקים ברציפות לראשונה בקריירה, אבל סימאונה ספג מכה קשה כשהבוקר הגיעו תוצאות הבדיקות שעבר דייגו קוסטה והחשש הוא מניתוח שישביתו לכל אורך העונה. בהודעה רשמית שמסרה אתלטיקו מדריד היא אישרה שהחלוץ יעבור בדיקות נוספות אצל רופאים מומחים כדי לאבחן בדיוק את הפגיעה, חומרתה ואופן הטיפול הנדרש, אבל מכיוון שדייגו קוסטה כבר בן 31 ונחשב לחלוץ חזק, אגרסיבי ובעל מימדים, בפציעת גב שכזו על פי הערכות תהיה היעדרות ממושכת.

למעשה עבר דייגו קוסטה את הבדיקות לאחר שהתלונן על כאבים, איתם שיחק לאחרונה למען הקבוצה, אבל בקבוצה מקווים שלא מדובר בפגיעה בעצב, כך שלא יהיה צורך בניתוח. נראה כי בתרחיש הפסימי ביותר ישוב קוסטה לכל המוקדם בחודש אפריל 2020, משמע לחודש-חודשיים האחרונים של העונה.

רק נזכיר כי על אף שמדובר בפתיחת עונה מאכזבת עבור אתלטיקו, מקבוצות ההתקפה החלשות בליגה (רק שבע קבוצות כבשו פחות ממנה, מקומות 13-20), היא בכל זאת מדורגת במקום השלישי. ללא דייגו קוסטה ופליקס הפצוע בקרסול, די ברור שסימאונה יעשה ככל שבאפשרותו כדי לצרף חלוץ בינואר.


דייגו קוסטה. שיחק עם כאבים למען אתלטיקו עד עכשיו (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי