"ההרפתקה של קארים בנזמה בנבחרת צרפת הגיעה לסיומה"

קארים בנזמה
קארים בנזמה | OSCAR DEL POZO / Contributor

נשיא ההתאחדות הצרפתית, נואל לה גרט, סתם את הגולל על הסיכוי של חלוץ ריאל מדריד לחזור ללבוש את מדי ה"טריקולור", למרות העונה המצוינת שהוא חווה והלחץ שהופעל על דשאן. בנזמה הגיב: "רק אני אחליט"

(גודל טקסט)
קארים בנזמה חווה עונה מצוינת במדי ריאל מדריד ומוליך את טבלת הכובשים של הליגה הספרדית עם תשעה שערים, אך מי שחשב שזה יפתח לו את הדלת לחזרה לנבחרת הצרפתית, קיבל היום (שבת) הצהרה סותרת וחד משמעית מצד נשיא ההתאחדות לכדורגל בצרפת, נואל לה גרט.


לה גרט התראיין ל-"RMC" וסתם את הגולל על האפשרות שבנזמה ילבש שוב את מדי ה"טריקולור" בעתיד, כשאמר: "קארים בנזמה הוא שחקן גדול, מעולם לא הטלתי ספק באיכויות שלו. יתרה מזאת, בריאל מדריד הוא מוכיח שהוא אחד הטובים בעמדה שלו. אבל ההרפתקה שלו בצרפת הגיעה לסיומה".


בנזמה מיהר להגיב באמצעות חשבון הטוויטר הרשמי שלו: "חשבתי שאתה לא מתערב בהחלטות של המאמן! רק אני אחליט מתי אסיים את הקריירה הבינלאומית שלי. אם אתה חושב שסיימתי, תן לי לשחק באחת המדינות בהן אני רשאי ונראה".




דבריו של הנשיא לפחות ימנעו מבנזמה לפתח תקוות שווא, אך בוודאי לא ינחמו אותו. חלוץ הבלאנקוס הודח כזכור מהנבחרת הלאומית בנובמבר 2015, לאחר שעלה חשד כי סחט את חברו לסגל מתייה ולבואנה. לאחר שלא זומן ליורו הביתי שנה לאחר מכן, בנזמה הצהיר כי דשאן "נכנע ללחץ מצד מפלגה גזענית בצרפת".



בנזמה במדי הנבחרת. "ההרפתקה שלו הסתיימה" (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)


בשבוע האחרון ניסו בתקשורת הספרדית להפעיל לחץ על דשאן על מנת שיחזיר את בנזמה לסגל הנבחרת, כאשר בשער ה"מארקה" שאלו את המאמן "למה אתה מחכה?" וב"אס" טענו כי האוהדים דורשים את חזרתו של החלוץ. בסקרי אוהדים שנערכו ב"ל'אקיפ" וב"פראנס פוטבול" הצרפתים, היה קונצנזוס מוחלט סביב החיוניות של בנזמה לנבחרת הלאומית בימים אלה. למרות כל המאמצים ועל אף היכולת הטובה שהצרפתי מציג בעונה הנוכחית, נראה כי דבריו של לה גרט חיסלו כל סיכוי שלו לחזור ללבוש את המדים הלאומיים.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי