בנזמה במו"מ על הארכת חוזהו בריאל מדריד עד 2023

קארים בנזמה
קארים בנזמה | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

הבלאנקוס החלו בשיחות עם נציגי החלוץ על השארתו לשנתיים נוספות מעבר לחוזה הקיים, צפוי גם לזכות לשדרוג בשכרו אחרי שפתח את העונה עם 11 שערים ב-15 משחקים. עשוי להשלים 14 שנה במועדון

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בעונה שעברה כבר היו דיבורים על כך שקארים בנזמה וריאל מדריד צפויים להיפרד ושהקריירה של החלוץ כבר לא כשהייתה, שמועות על רכישות אפשריות של חלוצים כמו הארי קיין או קילאן אמבפה עולות בכל כמה ימים, אבל עם חזרת זינדין זידאן נראה שגם הצרפתי חזר לחיים.

אחרי שהיה מהשחקנים היחידים של ריאל שתיפקד כראוי בעונה שעברה, העונה הוא כבר לקח את מספריו עוד צעד קדימה וכבש 11 שערים ב-15 משחקים מפתיחת העונה, ללא כל ספק כוכב הבלאנקוס בחודשי פתיחת העונה.

בנזמה, שבצרפת השבוע שוב התקיימה סערה סביבו, או יותר נכון סביב ניפויו הסופי מהנבחרת, שב לספרד, הצטרף להכנות ויפתח מחר (שבת, 22:00) נגד ריאל סוסיאדד, ולפי "מארקה" הוא גם צפוי בקרוב לחתום על הארכת חוזה.


יישאר לבן עד 2023? (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)

חוזהו הנוכחי של בנזמה בבירת ספרד מסתיים ב-2021, אבל על אף העובדה שבחודש הבא יחגוג את יום הולדתו ה-32, במועדון צפויים להאריך את חוזהו פעם נוספת, הפעם האחרונה שזה קרה הייתה ב-2017, כשגם הוא צפוי לשדרוג בשכרו מתוך הערכה על המנהיגות שהוא מגלה והיותו אולי הסמל ההתקפי הגדול של הקבוצה מאז לכתו של כריסטיאנו רונאלדו.

עוד לפי "מארקה", השיחות בין נציגי החלוץ לראשי המועדון כבר החלו, אבל דווקא החלוץ הוא שלא ימהר לחתום בטענה שהוא צריך לדעת שמעבר להערכה כלפיו גם יובטחו לו דקות משחק משמעותיות ושהוא מצדו גם כן יוכל לתת את המקסימום למועדון. אם אכן יאריך חוזה בשנתיים נוספות, הוא ישלים 14 שנה במועדון אליו הצטרף ב-2009 מליון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי