ריאל ניצחה 1:3 ונצמדה לבארסה, בייל ספג בוז מהקהל

שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

הבלאנקוס נקלעו לפיגור מול סוסיאדד כבר בדקה השנייה אחרי שער של וויליאן ז'וזה אך הפגינו אופי. מודריץ' הציג ערב ענק עם שער ושני בישולים - לבנזמה ו-ואלוורדה. האוהדים לא שכחו לוולשי את התנהגותו בנבחרת

(גודל טקסט)

ריאל מדריד הגיעה למשחק בכושר טוב מצד אחד אך גם לחוצה לאחר הידיעה שברצלונה ניצחה והגדילה זמנית את הפער בפסגה לשלוש נקודות. פתיחת המשחק החלשה רק הוסיפה ללחץ – כבר בדקה השנייה הבלאנקוס נקלעו לפיגור לאחר שהחזרת כדור חסרת אחריות של סרחיו ראמוס לעברו של טיבו קורטואה הסתיימה בשער קל של וויליאן ז'וזה. אולם, ריאל הראתה אופי כשהצליחה לצאת מהברוך ולבצע מהפך ראשון מזה זמן רב. ביום שלישי היא תארח את פריז סן ז'רמן ותקווה להבטיח את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות. 
 

ובחזרה למשחק: בדקה ה-37 קארים בנזמה השווה עם החזה בשערו העשירי העונה בליגה, יותר מכל אחד אחר, ובפתיחת המחצית השנייה כבש פדה ואלוורדה שער מזליקי. בדקה ה-74 כבש לוקה מודריץ', המצטיין במשחק (שער ושני בישולים) – שער נהדר וביסס את היתרון. אדן הזאר הציג עוד משחק טוב אף שוב לא הצליח לתרום בגולים או בישולים. עוד שחקן שגרר עניין הוא מרטין אודגור הנורבגי שהחלים מפציעה ופתח בהרכב הקבוצה מסאן סבסטיאן אך לא עשה יותר מדי.
 

ואיך אפשר בלי גארת' בייל שחזר לשחק במדי הקבוצה לראשונה מזה שבעה שבועות. זידאן העדיף לפתוח ב-11 עם רודריגו וגם טוני קרוס ומרסלו פתחו על הספסל. בדקה ה-66 הוא עלה מהספסל וספג שריקות בוז גדולות מהקהל שלא אהב את החגיגות המתריסות שלו כשווילס העפילה ליורו (חגג עם הדגל עליו נכתב 'ווילס, גולף ואז מדריד, בסדר הזה).




לוקה מודריץ'. שער ושני בישולים (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)


הרכבים
ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, פרלאן מנדי, קאסמירו, פדה ואלוורדה (טוני קרוס, 76), לוקה מודריץ' (איסקו, 83), רודריגו (גארת' בייל, 67), אדן הזאר, קארים בנזמה


ריאל סוסיאדד: אלכס רמירו, חוסה זלודה, דייגו יורנטה, אריץ אלוסטונדו, נאצ'ו מונראל, פורטו (עדן ינוזאי, 73), מיקל מרינו,  איגור זובלדה, מרטין אודגור, מיקל אויארסבאל, ווליאן ז'וזה 


גארת' בייל. פתח על הספסל (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)


מהלך המשחק:
לפתיחה כזו אף אחד לא ציפה. סוסיאדד עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה. החזרת כדור אומללה של סרחיו ראמוס לטיבו קורטואה הסתיימה בחטיפה של וויליאן ז'וזה שהשתלט על הכדור, עקף את השוער וגלגל לשער החשוף. 0:1 לסוסיאדד! האורחת הייתה בטוחה בעצמה וביצעה לחץ גבוה בעוד ריאל הייתה צריכה להתאושש. המארחת יצאה מההלם ובדקה השמינית דאבל פס בין אדן הזאר לקארים בנזמה הסתיים בבעיטה מסוכנת של הבלגי אך רק לרשת החיצונית.



שחקני ריאל סוסיאדד חוגגים יתרון מוקדם (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)


בדקה ה-15 סוסיאדד כמעט הכפילה את היתרון אך ז'וזה רשם החמצת ענק מול קורטואה. כעבור שתי דקות פרלאן מנדי ניסה את כוחו בבעיטה חזקה אך אלכס רמירו הדף. הזאר עשה מהלך אופייני בדקה ה-26 ובעט חזק אך למרכז השער וסחט הדיפה מהשוער. הקצב המהיר נמשך והפעם היה תורו של אודגור לרשום איום ראשון לשער כשבעט חזק מחוץ לרחבה, קורטואה הסתדר עם זה.



אדן הזאר מוקף בשחקני ריאל סוסיאדד (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)


הבלאנקוס נשמו לרווחה בדקה ה-37. מה שלא הצליח במשחק שוטף הגיע במצב נייח. לוקה מודריץ' הגביהה מצד ימין וקארים בנזמה כבש בעזרת החזה את שערו העשירי העונה בליגה – 1:1 בברנבאו. ריאל כמעט השלימה מהפך כשבדקה ה-41 ואלוורדה כמעט הגיע למצב של אחד על אחד אך השוער הקדים אותו.



קארים בנזמה חוגג. שער ליגה עשירי העונה (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)


ריאל פתחה את החצי השני בדיוק כפי שרצתה ונהנתה מלא מעט מזל. מודריץ' הכין מצב בעיטה לפדה ואלוורדה שהצטרף מאחור ובעט חזק, הכדור פגע באויארסבאל, הטעה את השוער וחדר לרשת, 1:2 לריאל מדריד. הבלאנקוס היו יכולים לבסס את היתרון אך רודריגו שנותר חופשי ברחבה נגח חלש בדקה ה-54 לאחר הגבהה של מנדי. בדקה ה-60 אודגור היה יכול לקנות את עולמו אבל בעט חלש מעמדה נוחה וקורטואה קלט. הקצב המטורף נמשך, ואלוורדה דהר ודהר והשאיר בעקב להזאר שחתך לאמצע אבל בעט ברגל החלשה למרכז השער (63)


שחקני ריאל מדריד חוגגים מהפך ( Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)


בדקה ה-66 הגיע הרגע המעניין במשחק כאשר גארת' בייל החליף את רודריגו מה שהכעיס מאוד את האוהדים שהגיבו בבוז צורם. כעבור שמונה דקות הקהל נרגע. בייל הרים מצד ימין, בנזמה הוריד לאחור ומודריץ' שהצטרף בעט חזק לרשת, 1:3 לריאל מדריד. סוסיאדד לא ויתרה. איסק המחליף כמעט כבש אבל קורטואה רשם הצלה נהדרת בדקה ה-83. על אף הבוז הגדול, בייל ניסה בכל כוחו לכבוש והשחיל בין רגלי השוער בדקה ה-90 אך הכדור חלף סנטימטר מהעמוד.



גארת' בייל נכנס במקום רודריגו (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי