סימאונה: "חייבים להיות סבלניים, זו עונת מעבר מבחינתנו"

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | Aitor Alcalde/Getty Images

אתלטיקו שוב לא כשלה והמאמן המשיך במאזן האימים נגד בארסה וצנח עד למקום השישי: "אני מודאג מסביליה", הודה, אך ניסה להסתכל על חצי הכוס המלאה. סאול: "הניצחונות לא מגיעים". הקהל שרק בוז כשפליקס הוחלף

(גודל טקסט)
באתלטיקו מדריד סימנו ובגדול את השבוע הנוכחי שכלל מפגשי ענק מול יובנטוס בליגת האלופות וברצלונה בזירה המקומית, אלא שהקבוצה של דייגו סימאונה נחלה אכזבה עצומה. הקולצ'ונרוס הפסידו שוב 1:0, הפעם מול ברצלונה של ליאו מסי, וצנחו עד למקום השישי בטבלה. עבור המאמן היה מדובר בערב מתסכל נוסף מול ברצלונה אותה לא הצליח לנצח ב-16 משחקי ליגה, כשרק חמש פעמים סיים בתיקו.  מעבר לכך, הקהל של אתלטיקו הגיב בשריקות בוז לא אופייניות כאשר ז'ואאו פליקס הוחלף בויטולו בדקה ה-66. אין ספק שלא כך רצה קוקה לחגוג את משחקו ה-300 בליגה. 


סימאונה אמר לאחר המשחק: "הקבוצה נתנה הכל, השחקנים עובדים קשה וזה מה שהמאמן מבקש. השינוי יגיע, הכדור יכנס. צריך להיות סבלניים ולדעת שמדובר בשנת מעבר שלנו. גם לי אין הרבה סבלנות, אני מבין את האוהדים אבל הקבוצה עברה שינוי הכל. אנחנו צריכים להשתפר למרות שהיו לנו מצבים ושלטנו במשחק. ברור שהתוצאות הן לא כפי שאנחנו רוצים. ליאו מסי כבש שער נהדר אבל רוב המשחק היה מחוץ לעניינים. אני לא מודאג מברצלונה וריאל מדריד אלא מסביליה שרחוקה מאיתנו חמש נקודות".


זה היה המשחק החמישי העונה בליגה והשישי בסה"כ בו אתלטיקו לא מצליחה לכבוש. המאמן אמר על ההתקפה: "אנחנו לא יכולים להתווכח עם המספרים אבל אנחנו מחפשים פתרונות. אנחנו צריכים לייצר קצת יותר מצבים. השערים יגיעו". "אתלטיקו לא נתנה לבארסה לנשום ב-25 הדקות הראשונות וגרמה לה להרגיש כמו באנפילד אך סיימה עוד משחק בלי שער", נכתב ב"אס".





על החילוף של ז'ואאו פליקס: "הוא נתן הכל, היה מאוד עייף, וחיפשתי את הרעננות של ויטולו. זה נורמלי שחלק מהקהל לא אהב את הבחירה שלי וגם אני כמו כולם חשוף לביקורת". ב"אס" החמיאו לקשר על הנמרצות שלו ועל כך שיצר מצב אחד מסוכן במיוחד וציינו כי הוא פתח בהרכב לראשונה מאז הפציעה, אולם ב"מארקה" הוא קיבל את הציון הנמוך של כוכב אחד.


סאול היה מאוכזב במיוחד: "הכדורגל לא הוגן כלפינו, היינו טובים יותר. שיחקנו נהדר וכמעט ולא היו להם הזדמנויות, אבל כשמסי עושה את מה שהוא עושה ובקלות – קשה. זו הסיבה שהוא הטוב ביותר. הצגנו שלושה-ארבעה משחקים טובים מאוד לאחרונה, לחצנו על היריבות מההתחלה, אנחנו רוצים לקחת יוזמה אך זה זמן קשה מבחינת התוצאות. אתה לא יכול להסתפק בזה שנתנו הכל כשהניצחונות לא מגיעים". על השריקות לגריזמן: "זה לא הזמן לדבר על זה, אני מודה לקהל שלנו שגם בהפסדים הם תמיד הכי טובים".


ז'ואאו פליקס מול ליאו מסי. הקהל לא אהב את החלפתו ( GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי