מודריץ' עקץ את כריסטיאנו: "היה צריך להפגין כבוד"

לוקה מודריץ' , ליונל מסי
לוקה מודריץ' , ליונל מסי | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

הזוכה בכדור הזהב בשנה שעברה ביקר את הפורטוגלי על היעדרותו מהגאלה: "כדורגל זה כבוד. גם אם לא זכה היה צריך להגיע". וגם: הזכייה של מסי וריאל מדריד

(גודל טקסט)
בצל זכייתו של מסי בכדור הזהב השישי בקריירה אמש (שני), היעדרותו של רונאלדו מטקס 'כדור הזהב' ממשיכה לגנוב את הכותרות ברחבי אירופה הבוקר. לוקה מודריץ', הכוכב הקרואטי של ריאל מדריד, שזכה בפרס היוקרתי בעונה שעברה והעניק אותו למסי במהלך הטקס, ביקר את הפורטוגלי מיובנטוס, שעד לא מזמן היה חברו הטוב לקבוצה:


"אני לא יכול לדבר בשמו, רק על עצמי. שמחתי להגיע לטקס כי אני חושב שכדורגל זה כבוד. גם כשאתה לא מנצח, מתוך כבוד אתה צריך להפגין נוכחות, יש רק לילה אחד כזה בשנה. לכן אני הגעתי, כדי לכבד. זה מאוד פשוט" אמר הקרואטי בסיום הטקס שנערך בפריז.


על ה'פרעוש' לו העניק את הפרס אמר: "בירכתי אותו ואמרתי לו שהוא ראוי. מסי מרשים. אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה. הוא עשה המון בקריירה והפרס הזה מגיע לו". 



הקרואטי דיבר בקצרה על ריאל מדריד: "אנחנו משתפרים ונראים הרבה יותר טוב כרגע מבתחילת העונה. נכנסנו לקצב טוב, אנחנו צריכים לעמוד בציפיות ולהיראות כמו קבוצה מאוזנת. להילחם אחד בשביל השני, לשחק כדורגל טוב והתוצאות יגיעו". 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי