נשיא ליון אישר: "התחלנו לעבוד על חזרתו של בנזמה למועדון"

קארים בנזמה
קארים בנזמה | PHILIPPE MERLE/AFP via Getty Images

האם החלוץ יעזוב את ריאל מדריד בסוף העונה? ז'אן-מישל אולאס בראיון: "היום זה לא אפשרי, אבל מחר או מחרתיים דברים עשויים להשתנות. כולם חולמים שהוא יסיים את הקריירה בבית. ז'וניניו מנהל שיחות אישיות איתו"

(גודל טקסט)

קארים בנזמה הפך לפני כשנה וחצי לשחקן המשמעותי ביותר בחוליית ההתקפה של ריאל מדריד, ומאז פתיחת העונה הנוכחית הצרפתי מצא את הרשת 14 פעמים ב-18 משחקים, סטטיסטטקה המראה כמה הוא לשוב לבלאנקוס מאז עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו. האם זוהי עונתו האחרונה במדריד? לפי ראיון שהעניק נשיא ליון, ז'אן-מישל אולאס, זו בהחלט עשויה להיות.

"בנזמה יכול בהחלט לחזור אלינו בעתיד, כבר התחלנו לעבוד על זה. הוא אחד השחקנים הטובים ביותר בהיסטוריה של צרפת, וזו גם הסיבה למה כרגע זה לא יכול לקרות, משום שבזמן האחרון קרו מספר דברים בריאל מדריד והוא הפך להרבה יותר חשוב" סיפר אולאס. "אולי היום זה לא אפשרי, אבל מחר או מחרתיים זה כבר יכול להיות אחרת. ז'וניניו החל בשיחות אישיות איתו, והוא מאוד רוצה לראות אותו מסיים את הקריירה בליון. כשהוא רוצה משהו, בדרך כלל זה קורה".

החלוץ בן ה-31 הוא יליד העיר ליון, וכבר בגיל תשע הצטרף לקבוצות הילדים של המועדון, בהן הצטיין בכל קבוצת גיל והגיע עד לקבוצה הבוגרת, אליה עלה בשנת 2005 וזכה עמה בארבע אליפויות צרפת, עד שעזב לטובת קבוצתו הספרדית בקיץ 2009, כשחוזהו הנוכחי עתיד להסתיים ביוני 2021. "ז'וניניו חולם שבנזמה יחתום לשנתיים בליון, ויעזור לכל השחקנים הצעירים להשתלב ויוביל את כל הקבוצה. אם יכול לסיים את הקריירה בבית, וזה החלום של כולם" סיכם הנשיא.

בנזמה עם ג'וניניו בליון. ישתפו פעולה שוב במועדון? (FRED DUFOUR/AFP via Getty Images)
בנזמה עם ג'וניניו בליון. ישתפו פעולה שוב במועדון? (FRED DUFOUR/AFP via Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי