בספרד טוענים: זידאן מתעקש לצרף את פוגבה בינואר

זינדין זידאן , פול פוגבה
זינדין זידאן , פול פוגבה | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

למרות הכושר של ואלוורדה והשיפור ביכולת של הבלאנקוס לאחרונה, המאמן הצרפתי מרגיש שפלורנטינו פרס חייב לו ומעוניין לצרף את הכוכב הפצוע של מנצ'סטר יונייטד

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
השיפור ביכולת של ריאל מדריד בליגה הספרדית ובצ'מפיונס, והכושר המפתיע של פדריקו ואלוורדה הצעיר לא שינו את מדיניות הרכש של זידאן. ע"פ הדיווח ב'MARCA' הספרדי, המאמן מתעקש לצרף את פול פוגבה, בטענה שכך ישלים את הסגל. 


המאמן הצרפתי מעוניין לצרף את הכוכב של מנצ'סטר יונייטד בכל מחיר, ומעדיף שזה יהיה כבר בחודש ינואר הקרוב לקראת המשך העונה. אם עסקה כזאת תתרחש, היא ככל הנראה תצא לפועל רק בקיץ. זידאן מאמין שנשיא המועדון, פלורנטינו פרס, 'חייב לו' על כך שהסכים להצטרף בחודש מרץ בשנה שעברה במקומו של סנטיאגו סולארי. 


למרות שבין הצדדים לא נוצרו מגעים עדיין, מערכת היחסים בין זידאן לפוגבה אינה חדשה. מאמן הבלאנקוס לא הסתיר את חיבתו לקשר בן ארצו ואת הערכתו אליו כשחקן כדורגל. הוא אמר את זה באופן פומבי והעביר את המסרים למקורביו במועדון. ע"פ הדיווח, השניים נפגשו בדובאי לפני כחודשיים, והקשר לא הסתיר את רצונו לשחק בסנטיאגו ברנבאו. 





חוזהו של פול פוגבה באולד טראפורד ייגמר בקיץ 2021, ונכון להיום, הוא מסרב לחדשו. הקשר נעדר משורות השדים האדומים מאז התיקו 1:1 עם ארסנל ב-30 לספטמבר. בספרד מעריכים שעסקת פוגבה תעלה לריאל מדריד לפחות 120 מיליון יורו, ובהנהלת המועדון לא ממהרים לשלם סכומים כאלה, בעיקר לאור יכולתם של השחקנים הצעירים: פדריקו ואלוורדה ומרטין אודגור, שמרשים בריאל סוסידאד. 


למרות זאת, מאמן הבלאנקוס לא הסתיר את דעתו במסיבת העיתונאים האחרונה כשאמר: "ואלוורדה ממש לא דומה לפוגבה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי