סימאונה התייחס למועמדותו של קבאני: "זה קורה לפני כל חלון"

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

לפני ויאריאל (שישי ב-22:00) ואחרי רצף של תוצאות לא טובות, המאמן לא התרגש מהשמועות בנוגע לחלוץ פריז: "לא אדבר על שחקנים שהם לא שלי". על הביקורות: "כל שנה אומרים שהשחקנים לא איתי, זה לא חריג"

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגה הספרדית הבכירה ייצא לדרך כבר מחר (שישי ב-22:00) עם המשחק המסקרן בין ויאריאל לאתלטיקו מדריד, שתגיע להתמודדות עם מאזן עגום של ניצחון בודד בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. למרות שניצחה רק שישה מתוך 15 משחקי ליגה, החבורה של דייגו סימאונה עדיין ניצבת בפער סביר של שש נקודות מהמוליכות ברצלונה וריאל מדריד, להן משחק חסר.

סימאונה התייחס לביקורות: "זה לא חריג, בכל אחת מהעונות שלי כאן זה קרה בשלב כזה או אחר. תמיד אומרים שהשחקנים לא איתי, שהם כועסים, שהאמון שלהם בי אבד. כמובן שיש דברים שאפשר לשפר, אבל אני תמיד מדמיין דברים חיוביים. מחר מצפה לנו יריבה קשה, שכבשה הכי הרבה שערים בליגה אחרי בארסה וריאל והמספרים שלה מדברים בעד עצמם".

על התוצאות הרעות והשמועות בנוגע למעמדו: "האחריות היא של כולנו – אך מעל כולם שלי. אני מודע ומחפש פתרונות כדי שהכל יחזור למצב הטוב ביותר, שהוא לנצח. כשאתה מנצח, הכל נראה הרבה יותר טוב. תמיד יש ספקולציות בכדורגל. עם זאת, אנחנו מסתכלים קדימה עם הרבה סבלנות והרבה אנרגיה להשתפר".

סימאונה הוסיף: "תארים? המטרה שלנו היא להתחרות ממשחק למשחק ולא נשנה אותה. המציאות היא זו שקובעת. ברצלונה וריאל? אנחנו מסתכלים על הקבוצות שיותר קרובות אלינו בטבלה. הדרך הטובה ביותר לצמצם פערים, היא להסתכל קודם כל על מי שיותר קרוב אלייך. אלו שחושבים שהמשמעות של 'עונת מעבר' היא להשתזף ולחכות שדברים יצוצו, לא מכירים אותי מספיק".

על אדינסון קבאני, שמוזכר כמועמד להצטרף לאתלטיקו מדריד בחודש ינואר, אמר סימאונה: "זה דבר שקורה לפני כל חלון, אבל אני לא מדבר על שחקנים שהם לא שלי. אתייחס אך ורק לשחקנים שלי, שהם אלו שיסייעו לנו להשיג את הנקודות במשחק הקרוב נגד ויאריאל".


סופג לא מעט אש. דייגו סימאונה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי