Sport1 Banner

זידאן: בייל שיחק גולף? זה עניינו. הזאר יחסר לנו מאוד"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | GOKHAN KILICER/AFP via Getty Images

מאמן ריאל מדריד דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק הביתי מול אספניול (שבת ב-14:00) והתייחס גם להיעדרותם של הפצועים בהם גם מרסלו. "האם נתחזק בינואר? הכול יכול לקרות"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד תגיע מחר (שבת ב-14:00) למשחקה הביתי מול אספניול עם סגל חסר במיוחד. אדן הזאר, גארת’ בייל ומרסלו פצועים והם מחוץ לסגל שיגיע לסנטיאגו ברנבאו. אם הבלאנקוס ינצחו, הם יעלו זמנית לפסגה על חשבונה של ברצלונה. עדיין לא ברור מי יפתח בהתקפה לצידם של קארים בנזמה ואיסקו. רודריגו, ויניסיוס ג'וניור ולוקה יוביץ' מחכים לקבל הזדמנות, וגם בראהים דיאס הצעיר חזר לסגל.

המאמן זינדין זידאן דיבר אחר הצהריים במסיבת עיתונאים והתייחס בין השאר  לבייל ולכך שנעדר ממשחק קבוצתו ושיחק במקביל גולף: “בייל וגולף? לא אמנע דבר משחקן שלי. הם מספיק בוגרים כדי לדעת מה כל אחד צריך לעשות. הוא לא התאמן איתנו בגלל הפציעה מול אלאבס, הוא חש בכאבים ולכן לא לקח חלק באימונים. לא אכנס לחייו הפרטיים".

על פציעתו של הזאר: "זה קצת יותר רציני ממה שחשבנו ואני מקווה שהוא יחזור מהר מהצפוי בזכות הטיפולים שלהם הוא זוכה. חבל שזה קרה, אבל אין מה לעשות מול מצב שכזה. לשמחתי יש לנו שחקנים אחרים ועלינו להמשיך עם אלה שכשירים ושכן יוכלו לשחק בשבת".

בהמשך דיבר זידאן על הציפיות מקבוצתו: "הדבר החשוב ביותר הוא להיות טובים לאורך כל העונה, מתחילתה ועד סופה. התוצאות שנעשה עד חג המולד חשובות מאוד עבורנו. האם נתחזק בינואר? הכול יכול לקרות".


עוד באותו נושא: זינדין זידאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי