דיווח בספרד: אתלטיקו מדריד תנסה לצרף את דני אולמו בינואר

דני אולמו
דני אולמו | JASPER JACOBS/AFP via Getty Images

על פי "אס", הקולצצ'ונרוס רוצים את כוכב נבחרת ספרד עד גיל 21 שכמעט הוביל את דינמו זאגרב לשמינית גמר ליגת האלופות. צפוי לעלות בין 30 ל-35 מיליון יורו. המכשול: מציאת קבוצה חדשה לתומא למאר, שרוצה לעזוב

(גודל טקסט)

ינואר מתקרב, ולא מעט קבוצות מחפשות להתחזק בחלון ההעברות לקראת המשך העונה. אחת הקבוצות שהכי זקוקות לדם חדש היא אתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס אמנם ניצחו אתמול (רביעי) 0:2 את לוקומוטיב מוסקבה בליגת האלופות ועלו לשמינית הגמר, אבל בליגה הם מראים יכולת חלשה ואף התדרדרו למקום השביעי שכרגע שם אותם מחוץ לאירופה בעונה הבאה.

אבל נראה שדייגו סימאונה מצא את הפיתרון. על פי דיווחים בספרד, אתלטיקו סימנה רכש מבטיח שיגיע כבר בחלון ההעברות הקרוב: דני אולמו, חלוצה הספרדית של דינמו זאגרב, שאתמול כבש בוולה אדיר נגד מנצ'סטר סיטי. ב"אס" נכתב כי אולמו היה אמור להגיע למטרופוליטנו כבר באוגוסט האחרון, אך ויטולו לא רצה לעזוב ולא התפנתה משבצת. אתלטיקו נותרה במגעים עם סביבתו של אולמו, וסקאוטים טסו לעתים תכופות לזאגרב לצפות בו משחק, וכעת ינסו במועדון הספרדי לעשות צעד נוסף בכיוונו.

כמובן, מישהו יצטרף לעזוב, ועל פי העיתון זה יהיה תומא למאר. הקשר הצרפתי לא זוכה למספיק דקות והוא רוצה לשמור על כושר לקראת היורו, וסוכנו כבר מחפש לו קבוצה חדשה בה ישחק יותר. אולמו, אומרים בספרד, יהיה מושלם עבור אתלטיקו מבחינה טכנית. הקשר בן ה-21 החל את הקריירה בקבוצות הנוער של אספניול וברצלונה לפני שעבר לדינמו זאגרב, שם הוא מככב. מתחילת העונה הוא כבש שבעה שערים וגם זכה בתואר "השחקן הטוב ביותר בבלקן".

אולמו כובש נגד מנצ'סטר סיטי. בדרך למטרופוליטנו? (Dan Mullan/Getty Images)
אולמו כובש נגד מנצ'סטר סיטי. בדרך למטרופוליטנו? (Dan Mullan/Getty Images)

גם בנבחרת ספרד הצעירה הוכיח אולמו את יכולתיו, כשהיה אחד המצטיינים בדרך של ספרד לזכייה ונבחר לאיש המשחק בגמר בו גברה נבחרתו 1:2 על גרמניה. על פי "אס", דינמו זאגרב ביקשה תמורתו 40 מיליון יורו בקיץ וצפויה לבקש סכום דומה הפעם, אך היא תתפשר על בין 30 ל-35 מיליון. סימאונה, כך טוענים בספרד, לא יתווכח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי