זידאן: "אנחנו כלל לא מדברים על הקלאסיקו", קאסמירו ישחק

זינדין זידאן
זינדין זידאן | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

מאמן ריאל מפוקס במשחק החוץ הקשה בראשון במאסטייה, מגרש בו ניצחו הבלאנקוס רק פעם אחת בחמש שנים. הברזילאי יפתח על אף הסיכון שיושעה מהקלאסיקו. רודריגו יועדף על בייל. ולנסיה תחסר את גאמיירו וגומס

(גודל טקסט)

בעוד ארבעה ימים ייערך הקלאסיקו הגדול, אך עוד קודם לכן ניצב בפני ברצלונה וריאל מדריד אתגר לא פשוט בכלל במחזור ה-17. אלופת ספרד תתארח הערב (שבת) באנואטה אצל ריאל סוסיאדד בעוד הקבוצה של זינדין זידאן תצא מחר (ראשון) ב-22:00 למשחק חוץ סופר-קשה נגד ולנסיה במאסטייה, מגרש בו ניצחה רק פעם אחת בחמש השנים האחרונות ויש לה רקורד שלילי במאסטייה לאורך השנים. המאמן הצרפתי, שלא רוצה לתת לברצלונה לברוח, הבהיר במסיבת העיתונאים שהקבוצה מפוקסת אך ורק במשחק הקרוב.

זידאן אמר: "אנחנו אפילו לא מדברים על מה שיקרה ברביעי. בשבילי כמאמן ועבור השחקנים שלי, מה שמעניין אותנו זה רק המשחק מחר. אני מתעניין רק בוולנסיה". על כך שלאלופה יש 30 שעות מנוחה יותר אמר זידאן: "הליגה הספרדית קבעה את לוח הזמנים אונחנו מכבדים אותם, זה לא בשליטה שלנו".

על כך שולנסיה בלתי מנוצחת במאסטייה: "זה אתגר נוסף לריאל מדריד. ולנסיה משחקת טוב מאוד, משיגה תוצאות טובות והעפילה לשמינית גמר ליגת האלופות. אנחנו רוצים להציג את הגרסה הטובה ביותר שלנו, זה מה שמעניין אותנו, נצטרך לקבל החלטות נכונות במגרש".


קאסמירו. יצטרך להיזהר מספיגת צהוב ( GABRIEL BOUYS / Contributor)

הסטטוס של גארת' בייל שלא שותף נגד ברוז': "אני לא חושב שהתפקיד שלו הוא פחות חשוב. אני מקבל החלטות ובייל לא שיחק. אני סומך עליו. יש לי 25 שחקנים וכולם חשובים. אני כאן איתם כל יום וזה מה שחשוב. המאמן הוא זה שבוחר את השחקנים".

הבלאנקוס מגיעים למשחק בסגל חסר מאוד. מעבר לאדן הזאר הפצוע, הקבוצה תחסר את שני המגנים השמאליים – מרסלו ופרלאן מנדי (הראשון פצוע והשני מורחק) ונראה שמי שיפתח הוא הבלם אדר מיליטאו. נאצ'ו, שתמיד היווה גיבוי, לא שיחק מאז אוקטובר אז נפצע נגד ברוז'. מה שעוד מטריד את ריאל – אם קאסמירו יספוג כרטיס צהוב מחר, הוא יחמיץ את הקלאסיקו. זידאן רמז שהברזילאי ישחק כשאמר בנושא: "אם אחשוב על המשחק ברביעי זו תהיה טעות".

שחקנים בכירים שנחו במהלך הניצחון 1:3 בבלגיה כמו הקפטן סרחיו ראמוס, קארים בנזמה, טוני קרוס, פדה ואלוורדה ודני קרבחאל ישובו להרכב ונראה כי רודריגו יועדף בהתקפה על חשבון הוולשי. רודריגו כבש העונה שישה שערים בשמונה בעיטות בלבד למסגרת והוא הכובש השני הטוב ביותר של ריאל.

רודריגו. יועדף על בייל (KENZO TRIBOUILLARD/AFP via Getty Images)

ולנסיה מגיעה למשחק בכושר מצוין עם ארבעה ניצחונות בחמשת משחקי הליגה האחרונים, כאשר נגד לבאנטה היא מחקה פיגור כפול בדרך לניצחון נהדר 2:4. אולם, גולת הכותרת היא העפלתם של העטלפים לשמינית הגמר לאחר ניצחון גדול 0:1 על אייאקס בליגת האלופות. ולנסיה קפצה עד למקום השמיני בטבלה, במרחק נקודה אחת מליגת האלופות.

הקפטן דני פארחו, שגדל בריאל מדריד ונמצא בעונה גדולה עם שבעה כיבושים, אמר לקראת המשחק: "לנו אין שחקנים שמנצחים משחקים לבד כמו בקבוצות האחרות, אנחנו צריכים להיות קבוצה כל הזמן, לטוב ולרע". בספרד כבר שכחו את הביקורות על חוסר הניסיון של אלברט סלאדס, שעושה עבודה טובה בקבוצה. סלאדס יגיע למשחק עם כאב ראש בחוד ההתקפה כאשר קווין גאמיירו הסתפק באימון בחדר כושר ומקסי גומס פצוע. ייתכן ו-ולנסיה תשחק במערך 4:5:1. כמו כן, השוער הבכיר יאספר סילסן נמצא בספק. גם גונסאלו גדש ייעדר בשל פציעה.

שחקני ולנסיה חוגגים. העטלפים בכושר מצוין (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי