לופטגי גיבה את שחקני ההתקפה: "התוצאות עוד יגיעו"

מואנס דאבור, מוניר אל חדאדי
מואנס דאבור, מוניר אל חדאדי | JOHN THYS / Contributor

אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון ובצל הביקורות על היכולת הדלה, מאמן סביליה אמר לקראת משחק הגביע נגד ברחנטיניוס: "דה יונג, צ'יצ'ריטו, מוניר ודאבור יכולים לשחק נפלא"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

האל-קלאסיקו הגדול בין ברצלונה לריאל מדריד מחר (רביעי, 21:00) גונב את כל תשומת הלב בכדורגל הספרדי, אבל מאתמול ועד יום חמישי ייערכו עשרות משחקים במסגרת הסיבוב השני בגביע הספרדי, כשאחד המפגשים ייערך באצטדיון הריאזור בלה קורוניה, כאשר סביליה ומואנס דאבור יתארחו אצל ברחנטיניוס מתחתית הליגה השלישית (רביעי, 19:00).

אחרי שדאבור זכה לשתי הופעות ראשונות מהספסל במסגרת הליגה ובליגה האירופית עלה מהספסל והחמיץ פנדל נגד אפואל ניקוסיה, הישראלי יקווה לפתוח מחר מול היריבה הצנועה – לבינתיים פורסם שהוא בסגל המורחב למשחק. סביליה סופרת כבר שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, בליגה איבדה נקודות יקרות בחוץ מול אוסאסונה וביום ראשון בביתה כשנכנעה 2:1 לוויאריאל, בקפריסין היא נכנעה 1:0 במשחק לפרוטוקול, וזו הזדמנות פז עבורם לשוב למסלול הניצחונות ואולי לשחרר מעט תסכול או מתח שנצבר.

"אנחנו לא מתייחסים לפרסומים ומתעסקים רק בעצמנו ובעבודה שלנו", אמר המאמן ז'ולן לופטגי במסיבת עיתונאים לקראת המפגש כשנשאל על אפשרות שיגיע שחקן התקפה נוסף בינואר, "יש לנו את חאבייר (צ'יצ'ריטו), לוק (דה יונג), מוניר ומואנס שיכולים לשחק בהתקפה בצורה נפלאה. הדבר הכי חשוב הוא שנשפר את היכולת ואז גם התוצאות יגיעו".


דאבור וחבריו לאחר מעידה נוספת. זוכים לגיבוי (ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images)

על התוצאות האחרונות והלקויות בהתקפה: "אנחנו צריכים להשתפר ולהיות הכי יעילים שאפשר, אבל כמו שאמרתי אחרי ניצחונות שזו היסטוריה ושעלינו להמשיך הלאה, כך אני גם אומר בהפסדים. כמובן שלא רצינו להפסיד, אבל עלינו לחשוב כעת רק על המשחק מחר, בתחרות שאנחנו רוצים להגיע בה הכי רחוק שאפשר".

דה יונג הוא החלוץ שלופטגי השתמש בו הכי הרבה פעמים העונה מבין הארבעה שבשמם נקב, אולם הוא עדין ב-1102 דקות, 16 הופעות שונות, כבש שני שערים בלבד. אחריו נמצא צ'יצ'ריטו שנרכש מווסטהאם עם שלושה שערים ב-704 דקות בלבד, 13 הופעות שונות, כמו דאבור שעשה זאת ב-8 הופעות בלבד ומחצית מהדקות (353). מוניר, מלך שערי הקבוצה, כבש 7 שערים ב-12 משחקים, ב-773 דקות בלבד, אך החל לקבל קרדיט רק לאחרונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי