מעמדו של דאבור שוב בסכנה? סביליה עוקבת אחרי חלוץ איטלקי

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Icon Sport / Contributor

סימונה זאזה, אקס ולנסיה שמשחק כיום בטורינו, נמצא על הכוונת של האנדלוסים ששלחו סקאוט לצפות בו יחד עם חברו המגן ארמדנו איצו. בספרד טוענים: דה יונג, צ'יצ'ריטו והישראלי המועמדים העיקריים לעזוב

קבוצות: טורינו סביליה
(גודל טקסט)

סביליה תפגוש היום (רביעי) את ברחנטינוס בסיבוב השני של גביע המלך, אבל בקבוצה – כראוי לקבוצת צמרת בליגה הספרדית – מתעסקים פחות בסיבוסים מוקדמים של הגביע ויותר בשמועות לגבי שחקנים שעשויים להגיע בקרוב. וכל שם שעולה בתקשורת הספרדית, כמובן, משמעותו סכנה למעמדו של מואנס דאבור במועדון.

ב"מונדו דפורטיבו" דווח כי האנדלוסים עוקבים אחרי שני שחקנים מטורינו, המגן ארמנדו איצו והחלוץ סימונה זאזה, במטרה לצרפם כבר בחלון ההעברות הקרוב בינואר. על פי "אס", סקאוט מטעם המועדון טס לאיטליה לצפות בשניים במשחק של טורינו נגד ורונה, משחק שנגמר ב-3:3 דרמטי בו שני השחקנים המדוברים רשמו 90 דקות.

צירופו של זאזא, איטלקי בן 28 ששיחק בין השאר בסמפדוריה, יובנטוס וגם בוולנסיה מהליגה הספרדית ואף לבש את מדי הנבחרת הלאומית, פירושו שיהיה עומס נוסף על החלק ההתקפי בסגל של לופטגי – מה שבאופן טבעי יוביל לפרידה מכמה שחקנים. בספרד טוענים שבסביליה לא מרוצים מלוק דה יונג, כשגם צ'יצ'ריטו ודאבור לא מרשימים.

זאזה במדי ולנסיה. יחזור לליגה הספרדית? (AFP)
זאזה במדי ולנסיה. יחזור לליגה הספרדית? (AFP)

לטובתו של הישראלי אפשר לטעון שהוא לא קיבל הרבה הזדמנויות לעומת חבריו, אבל זה לא סוד שהמאמן רואה בו את החוליה הפחות חשובה במערך שלו ואם זאזה, שמחזיק בחוזה עד 2023 אך לא אמור לעלות יותר מ-15 מיליון יורו, יגיע לאצטדיון רמון סאנצ'ס פיחואן, הישראלי עלול להיות הראשון על הכוונת לעזוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי