קורטואה: "העזיבה של נבאס עזרה לי", בנזמה צפוי להאריך את חוזהו

קיילור נבאס, טיבו קורטואה
קיילור נבאס, טיבו קורטואה | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

השוער שבכושר מצוין הודה: "היינו חברים ועזרנו זה לזה אבל הוויכוח והדיונים בחוץ הפריעו". על העונה: "ריאל מדריד רוצה לזכות בכל התארים, הוכחנו נגד ברצלונה שאנחנו חזקים". החלוץ ימשיך לשנה או שנתיים נוספות

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד תחזור הערב (שני) לאימונים ותחל בהכנות לקראת המשחק הקשה נגד חטאפה ביום שבת הקרוב. חאמס רודריגס ומרסלו התאוששו לחלוטין מהפציעות ויהיו זמינים עבור זינדין זידאן בניגוד לאדן הזאר הפצוע. שחקני ריאל עשו חיים במהלך החופשה והשוער טיבו קורטואה ניצל את הזמן כדי לצפות במשחק של מיאמי היט ב-NBA. השוער הבלגי, שהשתפר משמעותית בחודשים האחרונים, ועזר לריאל להשוות שיא מזה שנות ה-80 האחרונות (12 שערי חובה בלבד ב-18 מחזורים) – התראיין ל"מארקה" ודיבר על העונה הנוכחית, יחסיו עם קיילור נבאס ועוד.

קורטואה אמר על העונה הנוכחית: "זו ריאל מדריד, עוד מעט הסופר קופה הספרדי, אחר כך הליגה, ליגת האלופות. אנחנו רוצים לזכות בכל התארים. אני באמת רוצה לעשות היסטוריה במועדון. אני חושב שהראינו נגד ברצלונה ובשאר המשחקים הגדולים שיש לנו קבוצה חזקה שמשחקת כדורגל טוב".

מערכת היחסים עם נבאס: "בסופו של דבר, כדורגל זה כמו החיים. היה לנו המון במשותף, זה ברור שדיברנו, הוא היה קולגה, ניסינו לעזור אחד לשני. אבל כן, העובדה שהוא כבר לא כאן עזרה לי. אני חושב שזה טוב שכבר אין את הוויכוח הזה בחוץ לגבי השוער הראשון. מבפנים זה לא השפיע עלינו, שנינו שוערים טובים שהתאמנו היטב והיו מוכנים לתחרות, כמו עכשיו עם אלפונס אראולה שהוא שוער נהדר. הדרישה ממני מיום ליום לא השתנה".

אהדתו לריאל: "נכון ששיחקתי באתלטיקו מדריד, אבל הערצתי את איקר קסיאס בילדותי, היה לי חבר מהמשפחה שהלך לסנטיאגו ברנבאו וצפה בקבוצה. הוא קנה לי חולצה של קסיאס, היה לי דגל של הברנבאו על הקיר".

עוד בריאל מדריד, בשער "אס" נכתב הבוקר שהמועדון רוצה להאריך את חוזהו של קארים בנזמה כמה שיותר מהר. החלוץ הצרפתי שכבש בשנה וחצי האחרונות 46 שערים פורח בזמן הזה והפך למנהיג בחדר ההלבשה. זידאן לוחץ על ביצוע המהלך וגילו של החלוץ (32) לא רלוונטי שכן הוא השחקן עם מספר דקות המשחק השני הכי גבוה בקבוצה והחמיץ רק שלושה משחקים בשל פציעה בשנה וחצי האחרונות. נכתב כי במועדון רוצים להבטיח שהחלוץ יישאר ולא יתפתה לחזור למולדתו צרפת כאשר לא רק ליון אלא פ.ס.ז' אף שוקלת לצרפו. נכון לעכשיו במועדון רוצים שהחלוץ שמסיים את חוזהו ב-2021, יחתום לשנתיים והחלוץ מעדיף לעונה נוספת.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי