דיווח: ווסטהאם פנתה לסביליה בנוגע למואנס דאבור

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Quality Sport Images / Contributor

הפטישים כבר גיששו מול האנדלוסים לגבי רכישתו של החלוץ, שלא נמצא בתוכניות של המנהל המקצועי מונצ'י והמאמן ז'ולן לופטגי וצפוי לעזוב בחלון הקרוב. גם בשיקטאש, ספורטינג, זלצבורג ובורדו בתמונה

(גודל טקסט)
חרושת השמועות לגבי עתידו של מואנס דבור נמשכת. אחרי שפורסם שספורטינג ליסבון מעוניינת ובכך היא הצטרפה לבורדו ולאקסית רד בול זלצבורג שחושקות גם הן בחלוץ, הבוקר (שבת) התווספו שתי קבוצות גדולות למירוץ אחר הישראלי של סביליה: ווסטהאם האנגלית ובשיקטאש הטורקית.

בניגוד לספורטינג ולבורדו שנחושות לצרפו בהשאלה, ווסטהאם ובשיקטאש מוכנות לשלם עבור דאבור ומילוש מלנוביץ', סוכנו, אישר כי הקבוצה האנגלית כבר גיששה מול סביליה ונכון לרגע זה היא והקבוצה הטורקית נמצאות בראש רשימת המחזרות של החלוץ, שכידוע לא ממש נספר על ידי המאמן זו'לן לופטגי ואינו נמצא בתוכניות המקצועיות של סביליה.

24 דקות בלבד, זו הכמות הדלה שהעניק עד כה העונה לופטגי לדאבור בליגה הספרדית. החלוץ אמנם כבשה שלושה שערים בשלב הבתים של הליגה האירופית, אך כאמור לא זכה לצ'אנס אמיתי להוכיח את עצמו במסגרת המקומית ונראה כי המנהל המקצועי מונצ'י אינו בונה על הישראלי, שנרכש לפני שהוא שב לסביליה אחרי תקופה קצרה ברומא.

ללא דאבור שנותר מחוץ לסגל, סביליה פתחה אמש את שנת 2020 ואת המחזור ה-19 בספרד עם 1:1 מאכזב בבית מול אתלטיק בילבאו ובמאזנה ניצחון ליגה בודד בארבעת המשחקים האחרונים. האנדלוסים פספסו הזדמנות לעקוף לפחות באופן זמני את ריאל מדריד ונותרו במקום השלישי עם מאזן עגום של 24 שערי זכות, כאשר גם הפעם הגול לא הגיע מרגליו של אחד משחקני ההתקפה ולופטגי חילץ נקודה בזכות שער עצמי. 


חרושת השמועות בעיצומה. מואנס דאבור (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי