דאבור חתם בהופנהיים: "החודשים האחרונים היו לא קלים"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Icon Sport / Contributor

סביליה הודיעה על מכירתו של חלוץ נבחרת ישראל, שחתם לארבע שנים וחצי בקבוצת הבונדסליגה וילבש את החולצה מספר 10. סכום המכירה: 12 מיליון יורו לפני בונוסים. הישראלי: "יכול לומר רק דברים טובים, למדתי המון"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
יממה לאחר הדיווחים בספרד על עזיבתו הצפויה של מואנס דאבור לגרמניה ואחרי שכבר החמיץ את אימון הבוקר של סביליה היום (שלישי), עסקת מכירתו של חלוץ נבחרת ישראל הפכה לרשמית: הופנהיים, המדורגת שביעית בבונדסליגה, רכשה את החלוץ תמורת 12 מיליון יורו לפני שני מיליון יורו נוספים שעשויים להתקבל על מענקים והוא ילבש בארבע וחצי השנים הבאות את החולצה מספר 10. 

לאתר הרשמי של הופנהיים אמר דאבור, שעשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו כבר בעוד 11 ימים במשחק בית נגד איינטרכט פרנקפורט: "אני מאוד שמח שהמעבר שלי להופנהיים הושלם. זו קבוצה מצוינת ובאחת הליגות הכי חזקות בעולם. בשנים האחרונות שחקנים התקדמו מאוד בהופנהיים ואני מצפה כבר להיות חלק מהפרויקט ולהיות שותף לסיפור ההצלחה".

 
המנהל המקצועי של הופנהיים, אלכסנדר רוזן שיבח את הרכש החדש: "הוא חלוץ נהדר. יש לו טכניקה טובה, הוא מאוד מסוכן ויש לו תזמון מצוין והוא יודע להגיב למצבים. הוא גם מדבר גרמנית מעולה והוא טיפוס חזק שיעזור לנו. זו הייתה הזדמנות מעולה בשוק ההעברות".

המאמן אלפרד שרודר הוסיף: "הוא שחקן מיוחד, עם המון פוטנציאל וניסיון בינלאומי רב, מה שבוודאות יוסיף לנו מאוד למשחק".

 

מאוחר יותר, מואנס דאבור נפרד מסביליה בפוסט וכתב: "החודשים האחרונים לא היו קלים עבורי, כמו שכולם יודעים. עם זאת אני יכול לומר רק דברים טובים על המועדון הגדול הזה. שיחקתי עם שחקנים נהדרים ולמדתי המון. אני רוצה לנצל את ההזדמנות לומר תודה לכל מי שתמך בי – חברי לקבוצה, כל צוות המקצועי וההנהלה. תודה מיוחדת לכל אוהדי סביליה שהיו פנטסטיים! הראיתם לי כל כך הרבה אהבה ותמכתם בי עד היום האחרון! חיזקתם אותי בכל יום ולעולם לא אשכח אתכם!".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Queridos Sevillistas!⚪️ Los últimos meses no han sido fáciles para mí como sabéis. Sin embargo sólo puedo decir las mejores cosas sobre este gran club. Ha sido un honor compartir vestuario con grandes jugadores y he podido aprender mucho. Quiero dar las gracias a todos y cada uno de los que me han apoyado. Mis compañeros de equipo, todo el staff del club, la dirección deportiva y la directiva. Además, quiero dar gracias especialmente a toda la afición, que ha sido absolutamente fantástica conmigo. Me habéis mostrado mucho cariño y me habéis apoyado hasta el último día. Me habéis hecho más fuerte cada día y nunca os olvidaré!! Sevillista seré hasta la muerte ❤️ Hello Sevillistas!⚪️ The past few months have not been easy for me as you all know. Nevertheless I can only say the best things about this big club. I played with great players and I learned a lot. I want to take the chance to say thank you to everyone that supported me – my teammates, the whole club staff and the club board. Special thanks go out to all Sevilla fans, that were absolutely fantastic! You showed me so much love and supported me until the last day! You made me stronger everyday and I will never forget you!! ❤️

A post shared by Moanes Dabbur (@moanesdabbur) on

קבוצתו החדשה של דאבור, שנזכיר שבקבוצת המילואים שלה משחק עילקאי אלמקייס הצעיר, מי שעלה לאחרונה לסגל הנבחרת הבוגרת, יצאה לפגרת החורף הארוכה עם שני ניצחונות רצופים, האחרון שבהם 1:2 מרשים במיוחד על בורוסיה דורטמונד כשהפכה פיגור מוקדם לניצחון והיא במאבק על העפלה לליגה האירופית בעונה הבאה, על אף שגם הפער שלה מבאיירן מינכן שבמקום השלישי עומד על שש נקודות בלבד. גם בגביע הגרמני הופנהיים עדיין בתמונה ובחודש הבא היא תפגוש את לא אחרת מאשר באיירן מינכן, במשחק חוץ במסגרת שמינית הגמר.

כזכור, סביליה רכשה את דאבור מרד בול זלצבורג לפני כשנה תמורת 15 מיליון יורו, אולם הוא העביר חצי עונה נוספת באלופת אוסטריה עד שעבר לאנדלוסים. לצערו, באותה חצי עונה התחלף הצוות בסביליה והמאמן החדש ז'ולן לופטגי והמנהל המקצועי החדש-ישן מונצ'י לא נתנו לישראלי את הקרדיט: בליגה האירופית אמנם הוא רשם שש הופעות בהן כבש שלושה שערים, בישל שניים וגם החמיץ פנדל, אבל בליגה הוא שיחק רק פעמיים כמחליף – 24 דקות בסך הכל. בנוסף הייתה לו הופעה אחת בגביע הספרדי.


מואנס דאבור. בקרוב בחבילת הערוצים של ספורט1 (הופנהיים – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי