צפו: ריאל מדריד ניצחה 1:3 את ולנסיה בסופר קופה, שער ענק לקרוס מהקרן

שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

הגרמני כבש את אחד משערי העונה בדקה ה-15, איסקו (39) ומודריץ' בשער יפהפה משלו (65) העלו את הבלאנקוס לגמר המפעל החדש בערב הסעודית. פארחו (92) צימק בפנדל

(גודל טקסט)

כמעט ללא הד תקשורתי, בלי שידור של המשחק בטלוויזיה הספרדית וללא אוהדים מספרד עצמה, נפתח היום (רביעי) בערב הסעודית טורניר ה"סופר קופה" החדש של ההתאחדות הספרדית עם משחק חצי הגמר הראשון בו ניצחה ריאל מדריד 1:3 את ולנסיה.

עשרות אלפי מקומיים מילאו את אצטדיון המלך עבדאללה בעיר ג'דה, וראו בעיקר שליטה מוחלטת של הבלאנקוס. ריאל תקפה כבר מהפתיחה, ובדקה ה-15 השיגה כדור קרן אותו ניגש לבעוט טוני קרוס. הגרמני זיהה את ז'אומה דומנש, שוער המשנה של ולנסיה, מחוץ לשער, וסיבב את הכדור מהדגל היישר לרשת. דומנש ניסה לעצור אבל הגיע מאוחר מדי, וקרוס רשם 0:1 עם שער נדיר.

קרוס חוגג. ביצוע מושלם (GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images)
קרוס חוגג. ביצוע מושלם (GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images)

המשך המשחק התנהל כמעט ללא הפרעות מצד העטלפים. השחקנים של זידאן, שחסר את בנזמה הפצוע, שיחקו נהדר והגיעו למצבים, ובדקה ה-39 גם הכפילו את התוצאה – איסקו חדר לרחבה וכבש בלי קושי את ה-0:2. במחצית השנייה ניסה סלאדס להחזיר מעט את ולנסיה לתמונה, והכניס את מקסי גומס, אבל ריאל היתה פשוט טובה מדי – איבוד כדור במרכז המגרש בדקה ה-65 הוביל את הכדור ליוביץ' שמסר ללוקה מודריץ', והקרואטי שלח בעיטה מסובבת נהדרת עם החלק החיצוני של הנעל לחיבורים של ולנסיה, קובע את ה-0:3. ולנסיה חיפשה שער כבוד ובתוספת הזמן השיגה אותו, עם פנדל שהוענק לאחר בדיקת VAR ונכבש על ידי דני פארחו.

מחר תפגוש ברצלונה את אתלטיקו מדריד, כשהמנצחת תפגוש את ריאל ביום ראשון לקרב על התואר הראשון של 2020.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי