סימאונה חשף מה אמר לואלוורדה, בספרד קבעו: "קללת אתלטיקו"

דייגו סימאונה, שחקני אתלטיקו מדריד
דייגו סימאונה, שחקני אתלטיקו מדריד | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

מאמן הקולצ'ונרוס שהחמיץ הזדמנות לשבור שיא: "הייתי נוהג כמוהו, המהלך שהכריע את המשחק". סאול הפך לגיבור הטראגי כמו חואנפראן בגמר הצ'מפיונס ב-2016. פליקס ספג ביקורות קשות: "היה אפור, החמיץ הזדמנויות"

(גודל טקסט)

בחצי הגמר היא ביצעה קאמבק ענק נגד ברצלונה ואתמול (ראשון) רצתה אתלטיקו מדריד לזכות בסופר קופה הספרדי בפעם השלישית בתולדותיה, שוב על חשבון ריאל מדריד כפי שעשתה ב-2014, אלא שהגורל רצה אחרת והקבוצה של דייגו סימאונה, ששיחקה לא רע בכלל, נכנעה בדו קרב פנדלים. "שתי קורות שעשו את ההבדל", נכתב ב"מארקה" שם השוו בין סאול שהחמיץ אתמול לבין חואנפראן שבעט לקורה מהנקודה הלבנה בגמר ליגת האלופות ב-2016. "קללת אתלטיקו", נכתב ב"אס" בהשוואה לאותו ערב.

סימאונה בין כה חרת את שמו בהיסטוריה של אתלטיקו באותיות של זהב, אם כי אתמול הוא החמיץ הזדמנות להפוך למאמן המעוטר בתולדות המועדון. במאזנו עדיין יש שבעה תארים, בדיוק כמו לואיס ארגוניס ז"ל. חוסה מריה חימנס שחזר להרכב לאחר פציעה ארוכה, הוחלף לפני הסיום כאמצעי זהירות – זעם על ההחלטה, אך מי שהיה בעיקר מאוכזב באותו ערב הוא ז'ואאו פליקס. "הוא חייב להיות הברק במשחקים מהסוג הזה, והוא היה אפור. בזבז הזדמנות אחרי טעות של סרחיו ראמוס והיה מאוד לא מדויק", נכתב.

"אחרי ששיחקנו טוב נגד ברצלונה, פגשנו שוב את אחת הקבוצות הטובות בעולם. זה היה עוד משחק על תואר נגד ריאל מדריד. לא הפסדנו אף גמר נגדם ב-90 דקות. כדורגל נותן אבל גם לוקח, זה הדבר הכי יפה שיש. לפעמים זה לא התואר שלך לחגוג, צריך להתכונן למשחק הבא. כדי לזכות בתארים נצטרך להמשיך להתמודד עם ריאל מדריד וברצלונה", סיכם דייגו סימאונה.

על הפאול והאדום של פדה ואלוורדה שעצר את אלברו מוראטה בדרך לשער: "זה היה הרגע הכי חשוב של המשחק, אמרתי לו: 'אל תדאג, הייתי עושה אותו הדבר במקומך. מעניין לכמה משחקים הוא יורחק". על המשחק עצמו: "ההתחלה הייתה טובה והיינו בולטים במשך 35 דקות. ביצעתי שינויים שהוסיפו לנו תנופה בחלק הקדמי בהמשך, השוער שלהם רשם הדיפות יפות".

בהעדרו של קוקה הפצוע, יאן אובלק ענד את סרט הקפטן. אובלק סיכם: "הם ניצחו ואנחנו מאוכזבים. רצינו מאוד לזכות בגביע אך לא היה לנו מספיק מזל. הכניסה של פדה ואלוורדה? זה לא היה יפה לראות את זה, אבל הוא עשה את זה כדי שלא נכבוש, זו ההחלטה שהוא קיבל. היו רגעים שהצלחנו להעפיל לחץ על ריאל מדריד, היינו קרובים להבקיע. בירכתי את שחקני ריאל".

ז'ואאו פליקס. נעלם (Francois Nel/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי