1:2 לריאל מדריד על סביליה, הפסד מפתיע לאתלטיקו

שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

קאסמירו כבש צמד עבור הבלאנקוס שנראו רע מאוד אך פתחו פער מברצלונה לפחות זמנית. דה יונג השווה זמנית, שער של ההולנדי נפסל קודם לכן. הקבוצה של סימאונה נכנעה 2:0 לאייבר מהתחתית

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בספרד שפותח את הסיבוב השני בליגה החל כבר אתמול (שישי) ונמשך היום (שבת) עם ארבעה משחקים. במשחק המוקדם של היום, אלאבס ניצחה 0:1 בלבאנטה וברחה מעט מהתחתית. ריאל מדריד התקשתה מאוד נגד סביליה אך ניצחה 1:2 בזכות צמד של קאסמירו. אוססונה ו-ויאדוליד נפרדו בתיקו 0:0. אתלטיקו מדריד רשמה הפסד מאכזב 2:0 לאייבר מהתחתית.

ריאל מדריד – סביליה 1:2
לפני המשחק הציגה ריאל מדריד את גביע הסופר קופה לעיני הקהל שלה ורצתה להעפיל לפחות זמנית לפסגה. זינדין זידאן הפתיע כשבחר במערך 4:3:3 והחזיר להרכב את לוקאס ואסקס שנשכח לאחרונה, בזמן שלוקה יוביץ' המשיך ב-11 על אף שקארים בנזמה כשיר. אלא הבלאנקוס התקשו להגיע להזדמנויות להוציא בעיטה של יוביץ' שנבלמה בתחילת המשחק.

בדקה ה-17 דני קרבחאל הציל שער בטוח אחרי התקפה מסוכנת של סביליה בצד ימין כשהרחיק רגע לפני שמוניר הגיע לכדור. קאסמירו ניסה את כוחו בבעיטה חזקה בדקה ה-27 אך הכדור היה גבוה ולא מדויק, והאורחת הייתה זו שהגיעה למצבים אמיתיים וגם כבשה. בדקה ה-30 לוק דה יונג נגח נפלא לרשת לאחר כדור קרן אלא שהשופט פנה ל-VAR והחליט לבטל את השער בהחלטה שנויה במחלוקת בטענה לעבירה על אדר מיליטאו.


לוק דה יונג זועם על השער שנפסל (GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)


סביליה המשיכה לשחק טוב ובדקה ה-33 טיבו קורטואה רשם הצלה נהדרת. ריאל הצליחה לכבוש בדקה ה-58 – קאסמירו קיבל מסירה מעולה מיוביץ' והקפיץ נהדר מעל השוער, 0:1. זידאן ביצע חילוף כפול והכניס את ויניסיוס ובנזמה, אך דווקא סביליה השוותה ובצדק – לוק דה יונג עבר שני שחקנים בקלות ובעט כדור מסובב לרשת, את השער הזה אף אחד לא יקח לו.

הברנבאו נכנס ללחץ גדול אבל קאסמירו שוב לקח פיקוד והרגיע. בדקה ה-70 ואסקס הרים מצד ימין והברזילאי שהיה חופשי ברחבה – נגח לרשת, 1:2 לריאל. עד לסיום,טוני קרוס רשם החמצה גדולה אחרי מסירה של ויניסיוס, ומנגד יוסף אן נסרי שחקן הרכש הטרי כמעט השווה.

קאסמירו. הגיבור החדש של ריאל (GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)


אייבר – אתלטיקו מדריד 0:2
הקבוצה של דייגו סימאונה שנכנעה לריאל בגמר הסופר קופה, קיוותה לרשום ניצחון ליגה רביעי ברציפות אבל התקשתה מאוד במשחק החוץ ונקלעה לפיגור מוקדם מול היריבה מהתחתית שדורגה ערב המחזור במקום ה-16. אייבר זכתה בכדור קרן בדקה ה-11, סרג'י אנריק נגח לאחור והבלם אסטבן בורגוס נותר לא מכוסה ודחק לרשת, 0:1 למארחת.

אתלטיקו שלטה יותר בכדור ואיימה על השער אך ז'ואאו פליקס לא הצליח לבלוט ורשם עוד ערב מאכזב. בדקה ה-56 אנחל קוראה היה קרוב לכבוש אבל פספס את המסגרת ובהמשך אלברו מוראטה החמיץ הזדמנות טובה אחרי הגבהה של סאול שפתח כמגן שמאלי. פליקס הוחלף בדקה ה-83 לטובתו של סרחיו קרמלו הצעיר שערך הופעת בכורה וירד בזעם לחדר ההלבשה. אייבר ניצלה היפקרות של אתלטיקו בדקות האחרונות כדי להגיע להזדמנויות. יאן אובלק הדף פעם אחת ובמתפרצת נוספת צ'ארלס לא דייק והחמיץ את המסגרת, אך בדקה ה-90 זה הגיע:

אדו אקספוסיטו בעט חזק מחוץ לרחבה לאחר כדור קרן והכניע את השוער, 0:2, תוצאת הסיום. המארחת רשמה את ניצחון החוץ השני שלה העונה בעוד אתלטיקו רשמה את ההפסד השלישי שלה העונה בליגה, ומשחק שמינית בו היא לא כובשת.

אנחל קוראה מאוכזב. הפסד מפתיע לאתלטיקו (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)


לבאנטה – אלאבס 1:0
המארחת, שרחוקה מהתחתית ורוצה להתקרב למאבק על אירופה הייתה יותר טובה במחצית הראשונה ואיימה על השער עשר פעמים אך לא הצליחה לכבוש ובהמשך שילמה על כך מחיר כבד. בדקה ה-48 דווקא היריבה הגיעה למצב המסוכן ביותר – חוסלו פרץ יפה בין שני שחקנים ובעט כדור חזק לקורה. בדקה ה-64 אלאבס עלתה ליתרון. מתפרצת נפלאה הסתיימה בשער קל של אלייש וידאל אחרי מסירה של חוסלו.

פרה פונס דהר חופשי בתוספת הזמן אך שלח לעצמו מקדמה ארוכה מדי. למזלו, לבאנטה לא שילמה מחיר על הפספוס. מנגד, החלוץ רוג'ר מארטי רשם את משחק הליגה המאה שלו במדי לבאנטה אך לא הצליחה להועיל לה. האורחת, מנגד, שניצחה בפעם השנייה בלבד העונה מחוץ לביתה, התרחקה מעט מהתחתית.

תוצאות נוספות: אוססונה – ויאדוליד 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי