בייל התאמן ועשוי לשחק, זידאן: "רוצים לשנות את ההיסטוריה בגביע"

גארת' בייל
גארת' בייל | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

הוולשי שנפצע בשבוע שעבר כשיר למשחק ברביעי (21:55, ספורט4). המאמן לא מזלזל: "הם ברמה של הליגה הבכירה, לא הצלחנו במפעל הזה אך אין בעיה של מוטיבצייה". היריבה כבר ניצחה את הבלאנקוס בגמר ב-2004

(גודל טקסט)

לאחר שהעפילה לפסגת הטבלה ורגע לפני הדרבי נגד אתלטיקו מדריד בשבת, ריאל מדריד רוצה להמשיך בתוצאות הטובות שלה ולהעפיל לרבע גמר גביע המלך, כשתתארח בלה רומארדה אצל סראגוסה (רביעי, 21:55, שידור ישיר בספורט4).

 
לריאל וסראגוסה יש פיקנטריה גדולה. ראשית, ראול, באופן מדהים, ערך את הופעת הבכורה שלו בריאל מדריד וכן את משחקו האחרון – במגרשה של סראגוסה. מעבר לכך, מדובר ביריבה שניצחה את הבלאנקוס בגמר גביע המלך ב-2003-04 בעונה בה רק העפילה בחזרה לליגה הבכירה (2:3) והדיחה אותה מהגביע כעבור שנתיים אחרי ניצחון ענק 1:6 במשחק הראשון, עם רביעייה מדהימה של דייגו מיליטו.
 
 
ובחזרה למשחק עצמו, גביע המלך הוא התואר היחיד שחסר בארון של זינדין זידאן. המאמן קיבל בשורות טובות באימון כאשר גארת' בייל שנפצע במשחק הקודם בגביע ולא הצליח להתאמן אתמול – התנהל כרגיל ויעמוד לרשותו. הבלאנקוס ישחקו בהרכב משני אך יעלו הרכב מכובד עם שחקנים כמו מרסלו שהפך למגן מחליף (אם אכן ישחק – ירשום את הופעתו ה-500 במועדון) וחאמס רודריגס. גם ברהים דיאס שכבש צמד בסיבוב הקודם בגביע צפוי לשחק.


זינדין זידאן נגד סראגוסה ב-2006. זכרונות לא נעימים (Denis Doyle/Getty Images)
  

זידאן אמר לקראת המשחק: "הגביע בהחלט מרגש. כשאני לובש את החולצה של ריאל מדריד אני תמיד רוצה שנעשה את הטוב ביותר. סראגוסה מבחינתי ברמה של הליגה הבכירה. היא יריבה חזקה, קבוצה שבכושר טוב. אנחנו מכירים את השחקנים שיש לה. לפני חודשיים היו הרבה ביקורות וזה לא ישתנה". על פורמט הגביע: "אני רגיל למשחק אחד כמו בצרפת, זה דינמי. אנחנו מסתגלים למה שקורה"

על כך שהקבוצה זכתה בשלושה גביעים ב-30 שנה: "זו לא בעיה של חוסר מוטיבצייה, כל תואר חשוב לריאל מדריד כי כזו היא ההיסטוריה שלה, אבל אין ספק שהנתון הזה לא מספיק טוב וננסה לשנות אותו".

על בייל: "תראו מחר מי משחק, כאשר אחליט על הסגל למשחק. יש דברים מסוימים שקורים לחלק, אני לא כאן כדי לדבר על זה. כולם רוצים להיות בריאים במאה אחוז". כשנשאל על אדן הזאר, גימגם ואמר: "הוא משתפר אך עדיין לא מתאמן עם הקבוצה, נראה השבוע. אנחנו צריכים להשתפר בהתקפה אבל חשוב שאנחנו לא סופגים".

שחקני ריאל חוגגים. רוצים להעפיל לרבע הגמר (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)

היריבה מדורגת במקום הרביעי בליגה השנייה (ארבעה ניצחונות בחמשת משחקי הליגה האחרונים) וכבר הוכיחה את כוחה בסיבוב הקודם כשגברה 1:3 על מאיורקה. החלוץ הקולומביאני לואיס סוארס כבש העונה כבר 14 שערים והוא השחקן הבולט בשורותיה לצד שינג'י קגוואה ששיחק בעבר במנצ'סטר יונייטד ובורוסיה דורטמונד.
 

 
מחזיקת הגביע ולנסיה, שגברה 0:2 על ברצלונה במחזור האחרון בליגה, בטח לא תזלזל בקולטורל לאונסה מהליגה השלישית לאחר שזו הדיחה את אתלטיקו מדריד בסיבוב הקודם עם 1:2 בהארכה. רודריגו מורנו שככל הנראה יעזוב לברצלונה – לא ישחק כמובן.

 
במשחקים נוספים מחר: ראיו וייקאנו – ויאריאל (20:00), בדאחוז – גראנדה (22:00), ריאל סוסיאדד – אוסאסונה (22:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי