"ריאל מדריד הזו רוצה הכל ועובדת כמו שעון", שבחים לוויניסיוס

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם ויניסיוס ג'וניור
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם ויניסיוס ג'וניור | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

התקשורת הספרדית החמיאה לבלאנקוס אחרי ה-0:4 הנהדר על סראגוסה. קרבחאל על הברזילאי: "הוא שחקן גדול", ויניסיוס עצמו סיפר: "צברתי הרבה ביטחון מול השער"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
ריאל מדריד המשיכה את הכושר הטוב שלה והיא תגיע במצב רוח מצוין לדרבי נגד אתלטיקו מדריד ביום שבת. הקבוצה של זינדין זידאן, שלא הקלה ראש בסראגוסה, לא התקשתה לנצח אתמול (רביעי) 0:4 בלה רומארדה בדרך לרבע גמר הגביע. זה היה המשחק ה-20 ברציפות של זיזו ללא הפסד (15 ניצחונות ועוד 5 תוצאות תיקו), ובספרד פירגנו לבלאנקוס.
 
זידאן היה מרוצה מאוד לאחר הניצחון. כרגיל הוא לא סיפק הצהרות גדולות והעדיף לפרגן לרוח הקבוצתית ולא ליחידים, להוציא את לוקאס ואסקס. המאמן אמר: "אנחנו בכושר טוב ורוצים להמשיך לעשות דברים טובים. כל משחק הוא מבחן עבורנו. כבשנו מהר והיה משחק טוב מכל הבחינות. כבשנו שערים שלא ממש כבשנו לאחרונה. אנחנו שומרים על שער נקי וזה מעולה. אנחנו שמחים אבל יש משחק קשה מאוד בשבת. יש הרבה קבוצות טובות, אני לא יודע אם אנחנו בכושר הטוב מכולן".
 
 
על טוני קרוס, שבישל פעמיים והיה נהדר: "אני שמח בשבילו, הוא דוגמה טובה לכולם, אבל אני רוצה להבליט את העבודה הקבוצתית. זה חשוב לי כמאמן לראות משחק טוב של כולם, אני מבצע שינויים בהרכב ואנחנו נראים טובים".


טוני קרוס (GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images)
 

 
על לוקאס ואסקס: "הוא יודע מה אני חושב עליו וזה מה שחשוב, יש לו את כל האהבה והביטחון ממני. אני מאמין בו כי הוא ילד מקסים שנותן את כל כולו בשטח. אנשים יכולים לתת את דעתם. הוא שחקן מהקאנטרה שנותן את כל מה שיש בו והאוהדים תמיד אוהבים שחקנים כאלה. הוא נותן הכל על המגרש. אני שמח גם על השערים של וינסיוס ג'וניור וקארים בנזמה".
 
 
על הבצורת של לוקה יוביץ': "הייתי רוצה שהוא יבקיע, אבל זה יגיע. הוא ימשיך לעבוד קשה, הוא צעיר. הוא נמצא בקבוצה שיש בה המון שחקנים טובים וחשובים והוא עדיין מסתגל. זה רגע עדין עבורו, אבל הכל עוד ישתנה".
 
 
"ריאל מדריד הזו רוצה הכל", נכתב ב"מארקה". "זה אולי לא מסנוור ולא מבריק כפי שהאוהדים רוצים, אבל ריאל נראית חזקה והיא סגרה עניין תוך חצי שעה. ולא משנה מי היריבה, היא עובדת כמו שעון". "הספסל מצטרף למסיבה", נכתב ב"אס", שם ציינו שהשוער אלפונס אראולה ששמר על שער נקי ו-ויניסיוס ג'וניור שכבש גולאסו ניצלו את ההזדמנות שלהם בהרכב – ולסראגוסה לא נותר סיכוי.


לוקה יוביץ' (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)
 

 
קרוס שבישל פעמיים זכה למחמאות. "הוא מגיש את הכדורים האלה על מגש" ו"שוב הוא היה מכריע וסיפק מספרים, גמר את המשחק ברעב ובדיוק" היו רק חלק מהתיאורים. הקשר הגרמני הגיע לשבעה בישולים העונה – בדיוק כפי שהיה לו בכל העונה שעברה. על ויניסיוס נכתב שאולי השער היפה שלו יסיים את הלעג כלפיו ואת החרדה מול השער. מנגד, יוביץ' ספג ביקורות. "אין חדשות לגביו, הוא לא קיים", נכתב בשני האתרים הגדולים במדריד.
 
 
עבור מרסלו היה מדובר בערב מטלטל. ב"מארקה" הזכירו שהמאמן זידאן זעם על המגן שמחא בפני השופט ולא מנע מסראגוסה לצאת להתקפה מהירה. מעבר לכך, זה לא סוד שהברזילאי לא רגיל שמשחקי הגביע רלוונטים עבורו. העונה הוא רשם את מספר הדקות הנמוך ביותר שלו מאז הצטרף לקבוצה ב-2007. דווקא אתמול הוא רשם ציון דרך ענק עם משחקו ה-500 בלבן. רוברטו קרלוס הוא השחקן הזר היחיד ששיחק יותר ממנו. מרסלו רשם בין היתר 350 משחקי ליגה ו-97 בליגת האלופות וזכה ב-21 תארים.


מרסלו חוגג עם לוקאס ואסקס (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)

 
דני קרבחאל, שבישל את השער הרביעי לבנזמה, אמר: "אנחנו הולכים על הגביע בכל הכוח. נותרו לנו שלושה משחקים ונעשה הכל כדי לזכות בתואר". המגן החמיא לוויניסיוס: "אני רואה אותו כל יום, הוא מסוגל לעשות הרבה יותר, הוא שחקן גדול. אני מקווה שיצבור ביטחון וימשיך להבקיע שערים חשובים". על הדרבי אמר: "צעד אחר צעד. המשחק בשבת חשוב מאוד, ברור שאנחנו רוצים לנצח".
 
 
גם ויניסיוס היה מאושר: "אני מאוד שמח על הניצחון ועל המשחק שהקבוצה עשתה. צברתי הרבה ביטחון עם השער שלי, במהלך הזה היה לי שקט נפשי וזה חשוב לי מאוד. אני מודה לחאמס רודריגס על הבישול, זה טריק קבוע שלנו באימונים. המפתח היה בריכוז ובנחישות. אחרי השער הראשון הכל היה קל יותר. כשנשאל על מרסלו אמר: "אני מקווה שהוא ימשיך לשחק כמה שיותר ונשתף פעולה. הוא אליל בריאל מדריד ובברזיל".


זינדין זידאן (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי