זידאן הגן על סימאונה והצהיר: "בייל לא יעזוב"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

מאמן ריאל מדריד מתכונן לדרבי הלוהט מול אתלטיקו בשבת ושיבח את מאמנה: "אחד הטובים בעולם והוכיח את זה". הוולשי לא יעזוב בחלון ההעברות של ינואר, ז'ואאו פליקס ייעדר

(גודל טקסט)

אחרי שהביסה 0:4 את סראגוסה ביום רביעי האחרון והעפילה לרבע גמר גביע המלך, ריאל מדריד תשוב מחר (שבת) לליגה הספרדית, ואיזה משחק ענק מחכה לה. הבלאנקוס יארחו ב-17:00 בסנטיאגו ברנבאו את אתלטיקו מדריד לדרבי לוהט במסגרת המחזור ה-21 של הלה-ליגה.

הקבוצה של זינדין זידאן, שניצבת בפסגת הליגה, נמצאת במומנטום מצוין, כשהיא מנצחת בשלושת משחקיה הליגה האחרונים שלה ולא הפסידה ב-18 האחרונים בכל המסגרות. הקולצ'ונרוס, מנגד, נמצאים במומנטום הפוך לגמרי – כאשר לא ניצחו בארבעת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות, כשבעיקר זכור ההפסד המביך ללאונסה מהליגה השלישית במסגרת הגביע.

אדן הזאר, שנעדר מזה תקופה ארוכה, חזר להתאמן עם כדור בימים האחרונים אך עדיין לא נכלל בסגל הבלאנקוס. מן העבר השני, ז'ואאו פליקס פצוע ויחמיץ אף הוא את ההתמודדות. הפורטוגלי בן ה-20, שנרכש בקיץ האחרון מבנפיקה תמורת סכום עתק של 126 מיליון יורו, מאכזב בינתיים ורחוק מעמידה בציפיות.


אדן הזאר ברגע הפציעה (GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)

זידאן צפוי להמשיך במערך מעובה הקשרים עמו הוא נוהג לשחק בתקופה האחרונה, כשקאסמירו, טוני קרוס, פדריקו ואלוורדה, לוקה מודריץ' ואיסקו צפויים לפתוח יחדיו. שני המפגשים בין הקבוצות העונה הסתיימו ב-0:0 – הראשון בליגה והשני בגמר הסופר קופה, בו זכתה לבסוף ריאל אחרי שניצחה בפנדלים.

מאמן מוליכת הטבלה זידאן דיבר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות על הביקורת האחרונה נגד דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו: "אני לא מבין את זה, אבל זה לא קשור אלינו. כולם יודעים מה הוא עשה כמאמן, הוא אחד הטובים בעולם והוא הוכיח את זה".


דייגו סימאונה  (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)

האם גארת' בייל יחזור לסגל: "אנחנו 25 שחקנים וכולם נותנים את הכל על הדשא, זה הדבר הכי חשוב. מסובך לבחור מתוך ה-25 את ה-18 שיהיו בסגל, אני רוצה שכולם יהיו ממוקדים ומוכנים. אני לא מתכוון להגיד מי ישחק. באמת מסובך בשבילי לבחור מי יישאר בחוץ, כי כולם חשובים. יש לי את השחקנים הטובים ביותר. יש הרבה משחקים ובסוף כולם ישחקו".

האם גארת' בייל עשוי לעבור לטוטנהאם לפני תום חלון ההעברות: "גארת' איתנו, אני לא חושב על האפשרות הזו ואני סומך עליו כשהוא על המגרש".

השיפור ההגנתי (הקבוצה ספגה שני שערים בלבד בשבעת משחקי הליגה האחרונים): "מה שאנחנו עושים זה לעבוד, ואנחנו עובדים טוב מאוד ומיישמים את הדברים בשטח. חשוב שכולם יעבדו קשה והדבר הכי חשוב הוא להגן על השער ואז עם האיכות שאנחנו צריכים בהתקפה ולהבקיע ולנצח".


גארת' בייל. בריאל לפחות עד הקיץ ( JAVIER SORIANO / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי