יוביץ': "אני צופה בסרטונים שלי מהעונה שעברה ושואל 'מה לא בסדר איתי?'"

לוקה יוביץ' מאוכזב
לוקה יוביץ' מאוכזב | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

חלוצה בן ה-22 של ריאל מדריד, שהגיע בקול תרועה רמה בקיץ תמורת 60 מיליון יורו, פתח את הלב על התקופה הרעה: "לא מרוצה מהעונה שלי. הלחץ גדול ואני נלחם, אני מקווה שהמצב ישתנה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

כשריאל מדריד שילמה בקיץ האחרון 60 מיליון יורו לפרנקפורט תמורת החלוץ לוקה יוביץ', היא חשבה שהיא מצאה יורש לקארים בנזמה. הסרבי בן ה-22 סיפק עונה יוצאת דופן ב-2018/2019 בקבוצה הגרמנית, כאשר כבש 27 שערים ב-48 הופעות בכל המסגרות.

עם זאת, השידוך עם הבלאנקוס לא כל כך מוצלח לעת עתה. יוביץ' סיפק שער אחד בלבד ב-21 הופעות בכל המסגרות בינתיים, והוא נכבש לפני יותר משלושה חודשים. השחקן התראיין היום (שני) בתקשורת הסרבית ופתח את הלב בנוגע לבצורת השערים והתקופה הלא פשוטה.

"אם לדבר בכנות, מעולם לא היה לי ספק לגבי האיכות שלי", אמר החלוץ. "תמיד האמנתי שיש לי כישרון שמתאים לרמות הכי גבוהות ושאני הכי טוב, פשוט חיכיתי להזדמנות. זה לא קרה בבנפיקה, ואז קיבלתי אותה בפרנקפורט ולקחתי אותה. בהתחלה זה היה קשה, אבל הדבר הכי חשוב הוא להאמין באיכות שלך ולפעמים צריך להיות גם בר מזל".


לוקה יוביץ' חוגג במדי פרנקפורט (AFP)


איך הרגיש כשקיבל הצעה מריאל:
"קיבלתי שיחה מהסוכן שלי והוא סיפר לי על ההצעה. בהתחלה אמרתי לו לא להתגרות בי, אך הוא שוב סיפר שיש הצעה ושאני אחשוב על זה. הרגשתי שאני משוגע שאני צריך לחשוב כמה ימים על הצעה מהקבוצה הכי טובה בעולם שרוצה אותי. זה מועדון שאי אפשר לסרב לו ושהוא פונה אליך פעם בחיים. לא עשיתי טעות כשבחרתי להגיע".

האם הוא מרגיש שהוא מקבל מספיק אמון מהמאמן, זינדין זידאן: "אני אגיד את האמת, אני לא מרוצה מהעונה שלי עד עכשיו. קודם כל אני לא מרוצה מכיוון שאני יודע שאני יכול להיות טוב יותר. לפעמים אני מסתכל בסרטונים של שערים שלי מהעונה שעברה ותוהה מה קורה ומה לא בסדר איתי. ריאל מדריד זה מועדון ענק ונהדר שקשה אפילו לשחקנים מנוסים להתרגל אליו, אז בטח שלשחקן צעיר שהגיע בגיל 21 ושילמו עליו 60 מיליון יורו. הלחץ מאוד גדול ואני נלחם, אבל ללא הצלחה כרגע. אני מקווה שהמצב ישתנה".


לוקה יוביץ' (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי