דיווח בספרד: זידאן לא מרוצה מגישתו של גארת' בייל באימונים

גארת' בייל
גארת' בייל | JAVIER SORIANO / Contributor

ב"מארקה" נכתב שהוולשי לא נכלל בסגל ריאל מאז הפציעה נגד סלמנקה מסיבות מקצועיות, סוכנו של הקשר התראיין ב"אס" וטען: "היחסים ביניהם טובים, הוא אוהב את החיים במדריד ולא צריך להוכיח כלום"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

פרק נוסף בעימות בין ריאל מדריד לגארת' בייל. אחרי שכלל לא התלבש לשלושת המשחקים האחרונים של הבלאנקוס ובמקביל לתהיות במדריד אם הוא ייכלל בסגל הקבוצה למשחק מחר נגד אוסאסונה (ראשון, 17:00), הבוקר פורסם ריאיון עם סוכנו, ג'ונתן בארנט שהבהיר פעם נוספת שהוולשי לא הולך לשום מקום.

מאז ה-22 בינואר לא זכה בייל להיות בסגל ריאל מדריד, אז נפצע במשחק הגביע נגד סלמנקה הקטנה, אבל לטענת "מארקה" הסיבה היא מקצועית ונובעת ממערכת היחסים בין הקשר לבין המאמן זינדין זידאן, במה שנראה כמו עוד סבב בעימות בין השניים. זידאן, יש לציין, רמז לכך שהסיבה היא רפואית כשאמר לאחר ההפסד האחרון בגביע, 4:3 לריאל סוסיאדד, "מקווה שהוא יוכל להתאמן ולא יחסיר יותר משחקים", אבל בעיתון הספרדי נטען שהמאמן פשוט לא מרוצה מגישת הקשר ושזו הסיבה לכך שלא התלבש לאחרונה.

במקביל, ראשי ריאל מדריד מאוד מעריכים את גארת' בייל ומבינים שהוא לא ממהר לעזוב, כפי שקרה גם בשני החלונות האחרונים חרף רצונו של זידאן, ועל כן בהנהלה מבקשים מזידאן ומהצוות המקצועי לשלב את בייל ולגרום לו להרגיש אהוב ומוערך בברנבאו. בריאיון ב"אס" סיפר בארנט על מצבו של הקשר וגם להגיב להאשמות על כך שיצא מהברנבאו כבר בדקה ה-82 בהפסד האחרון: "מה הבעיה עם זה? הוא רצה לצאת הביתה לפני הפקקים. אתם לא יכולים להרוג אותו על זה. הקבוצה הפסידה והוא פשוט כעס".


לא נשאר עד הסיום בגלל הפקקים. בייל (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)

"האוהדים שורקים לו בוז, אבל הוא אוהב את ריאל מדריד ולא משנה מה יגידו עליו", המשך בארנט להגן על בייל, "הרבה שטויות נכתבות בתקשורת על גארת', כמו זה שהוא לא רוצה ללמוד את השפה – אבל הוא מדבר ספרדית! אלה שכותבים עליו בכלל לא מכירים אותו, הם פשוט אדיוטים. גארת' בייל הוא אחד האנשים הכי נחמדים שפגשתי, איש משפחה עם אישה ושלושה ילדים, בחור שקט שאוהב לשחק כדורגל ואת החיים. הוא לא צריך להוכיח כלום לאף אחד".

לסיום אמר על בייל: "הוא אוהב את מדריד, את העיר ואת החיים וזה לא נכון שהמאמן לא אוהב אותו – אני מבטיח שריאל מדריד אוהבת אותו ואין שום בעיה ביניהם. גם ההצעה מסין הייתה טובה, אבל ריאל לא רצתה לשחרר אותו. הוא רצה להגיע לסין ולשפר את הכדורגל, להפוך שם לאגדה, זה היה הופך אותו לכדורגלן עם השכר הגבוה בעולם, אבל ריאל מדריד כיבדה את בייל והסינים לא יכלו לשלם לה את מה שביקשה".


לא התלבש למשחקים האחרונים, אך האם פציעה היא הסיבה? (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי