דיווח: ריאל ואתלטיקו מדריד נאבקות על סאליסו, יונייטד עוקבת

מוחמד סאליסו
מוחמד סאליסו | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

הבלם בן ה-20 של ויאדוליד מחזיק בסעיף שחרור על סך 12 מיליון יורו, לטענת "אס" מתקיים מאבק רציני על שירותיו בין שתי הקבוצות ממדריד. הקולצ'ונרוס מוכנים כחלק מהעסקה לצרפו רק בקיץ 2021

(גודל טקסט)

"סופר קרב": זו הכותרת הבוקר (רביעי) ב"אס" הספרדי, כשהכוונה היא למאבק בין ריאל לאתלטיקו מדריד על שירותיו של הבלם הצעיר של ריאל ויאדוליד, הגנאי בן ה-20 מוחמד סאליסו.

סאליסו, ששיחק בשנים האחרונות במחלקת הנוער של ויאדוליד, עלה לקבוצה הבוגרת רק העונה ועל פי "טרנספרמרקט" בתחילת העונה הוערך בכ-250 אלף יורו בלבד, אבל הוא שחקן הרכב בקבוצת התחתית שמדורגת לאחר 23 מחזורים במקום ה-15 (מקום אחד לעומת מיקומם בסיום העונה שעברה) – ההבדל לעומת העונה שעברה הוא שבהתקפה היא הבקיעה 19 שערים בלבד, ממוצע של פחות משער למשחק, לעומת 25 בלבד שספגה.

לסאליסו סעיף שחרור על סך 12 מיליון יורו ומדובר במחיר מאוד מפתה עבור הקבוצות הגדולות ביבשת, כך שלא רק ריאל מדריד בעקבותיו, אלא גם היריבה העירונית אתלטיקו וכן קבוצות נוספות מרחבי אירופה. חוזהו בוויאדוליד יסתיים ב-2022, כך שהוא לא צפוי להמשיך בקבוצה מעבר לעונה הבאה, אם בכלל. לריאל מדריד מערכת יחסים מצוינת עם ויאדוליד, גם לאור העובדה שנשיא הקבוצה הוא חלוץ העבר רונאלדו, אקס הבלאנקוס.


סאליסו נצמד למוראטה. בעתיד גם בדרבי של מדריד? (Denis Doyle/Getty Images)

סאליסו גם מתאים מאוד למדיניות הרכש של ריאל מדריד בשנים האחרונות, שהתאפיינה בעיקר ברכישת שחקנים צעירים ומבטיחים במחירים נמוכים ביחס לרכישות של הקבוצות הגדולות האחרת. נזכיר כי רפאל וראן, אולי השחקן הראשון שהחתימה ריאל מדריד בתור הבטחה לעתיד, עלה לה 10 מיליון יורו בלבד בקיץ 2011 ומאז הפך לאחד הבלמים הטובים בעולם. בהחלט ייתכן שהחשיבה על רכישת סאליסו היא גם כדי להכין מחליף עתידי לסרחיו ראמוס בן ה-33, כשגם נאצ'ו כבר חגג 30.

עם זאת, אתלטיקו מדריד כבר יצרה קשר עם ראשי ויאדוליד בטענה שהבלם מתאים באופן מושלם לפרויקט של דייגו סימאונה והסכימה להשאיר את הבלם ויאדוליד גם בעונה הבאה כמושאל, עסקה שתתאים לשני הצדדים. נטען כי גם בפרמיירליג עוקבים מקרוב ושם מנצ'סטר יונייטד נחשבת למועמדת המובילה לצרפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי