התכנית של זידאן: כך הזאר יגיע במצב גופני מושלם למנצ'סטר סיטי

אדן הזאר, זינדין זידאן
אדן הזאר, זינדין זידאן | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

מאמן ריאל מדריד מתכנן להעניק לקשר הבלגי דקות כבר במשחק הקרוב ולהגביר עד לקרב מול חניכיו של גווארדיולה בשמינית גמר ליגת האלופות. מאמן נבחרת בלגיה: "אדן עוד יצליח במדריד, הוא בדיוק מה שריאל צריכה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחרי שרשמה את אחת העונות הגרועות בתולדותיה בעונה הקודמת, דבר נורמלי אחרי עזיבה של מי שהיה הכוכב הכי גדול של הקבוצה במשך תשע שנים, כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד שילמה הקיץ 100 מיליון יורו לצ'לסי תמורת אדן הזאר.

לצער הבלאנקוס ולצערו של הקשר הבלגי, הוא החמיץ את שלושת המחזורים הראשונים של העונה בעקבות פציעה ולאחר מכן שב לאט לאט, ודווקא כשהתחיל להציג את היכולת שציפו ממנו – נפצע שוב בקרסול בחודש נובמבר ולא שב לשחק עד כה. הסטטיסטיקה שלו כרגע עומדת של 13 הופעות, שער וארבעה בישולים בכל המסגרות.

בשבוע וחצי האחרונים השחקן מתאמן כרגיל עם יתר חבריו לקבוצה, אך המאמן זינדין זידאן עדיין לא העניק לו דקות מתוך חשש שייפצע שוב, זאת על אף שהיו שמועות שיחזור במשחק הגביע מול ריאל סוסיאדד או במשחק הליגה האחרון מול אוסאסונה, אך הצרפתי נזהר מאוד בנוגע להזאר ועל פי דיווח בספרד, יש לו תכנית שמטרתה היא להביא את הקשר במצב גופני מושלם לקרב הענק מול מנצ'סטר סיטי בשמינית גמר ליגת האלופות ב-26 בפברואר.


אדן הזאר נפצע (GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)

על פי התכנון, זידאן מתכנן להעניק לבלגי 30 דקות במשחק הליגה הקרוב מול סלטה ויגו ביום ראשון ו-60 דקות מול לבאנטה בשבת הבאה, בתקווה שהדבר יעזור לו להיות מוכן בצורה הכי טובה שאפשר למשחק מול הקבוצה של פפ גווארדיולה וכמובן לקלאסיקו מול ברצלונה, שייערך ב-1 במרץ.

בינתיים, מי ששיבח את הזאר הוא מאמנו בנבחרת בלגיה, רוברטו מרטינס, שאמר: "בהתחלה לקח זמנים לשחקני ריאל להסתגל למה שאדן יכול להביא למשחק, והמשחק מול פאריס סן ז'רמן בליגת האלופות היה משחק מפתח בו היה שינוי בסגנון והוא שיחק בו תפקיד חשוב מאוד. הוא מאוד רוצה להצליח במדריד ואני יודע שהוא עוד יצליח. פציעות זה משהו שתמיד מפיל אותך באופן טבעי, אבל ריאל כבר מותאמת למה שאדן יכול להביא לה ואדן מותאם למה שריאל צריכה".


רוברטו מרטינס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי