בשישי: מוראטה יחזור לסגל אתלטיקו מדריד לקרב הצמרת נגד ולנסיה

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

אחרי שקטעו את הרצף השלילי, הקולצ'ונרוס יגיעו ל"מסטאייה" של העטלפים, כשרק שתי נקודות מפרידות בין הקבוצות. סימאונה אישר שהחלוץ הספרדי יהיה כשיר. וגם: הדומיננטיות הגדולה של הרוחיבלאנקוס נגד היריבה

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 בליגה הספרדית יפתח מחר (שישי) עם מפגש מרתק – ולנסיה תארח את אתלטיקו מדריד לקרב צמרת מסקרן, כאשר רק שתי נקודות מפרידות בין הקבוצות, השואפות להתברג במקומות המובילים לליגת האלופות בתום העונה.

תחילה, הקולצ'ונרוס מגיעים לאצטדיון ה"המסטאייה" לאחר שהם הצליחו לקטוע את המשבר שפקד את הקבוצה, זאת בזכות 0:1 קטן על גרנאדה במחזור הקודם, שהגיע לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון, כולל הפסד לריאל מדריד בדרבי. המאמן דייגו סימאונה סיפר לקראת ההתמודדות: "המשחק נגד ליברפול בשבוע הבא? אנחנו בכלל לא חושבים עליו. רק המשחק הקרוב בוולנסיה נמצא במחשבות שלנו".

"אנחנו מגיעים לאצטדיון ביתי מאוד ונפגוש קבוצה מעולה, שמחזיקה בכמה כלים התקפיים ומסוכנים. נצטרך למצוא את המקומות שנוכל לפגוע בה על כר הדשא. הניצחון הקודם נתן לנו הרבה מאוד מוטיבציה". המאמן הארגנטינאי אישר גם כי אלברו מוראטה כשיר ויחזור לחלק ההתקפי, אשר יחסר את ז'ואאו פליקס הפצוע.


סימאונה. "כלל לא חושבים על המשחק מול ליברפול" ( Angel Martinez/Getty Images)

מנגד, העטלפים מגיעים למפגש עם תחושות מעורבות. מצד הקבוצה של אלברט סלאדס רשמה ארבעה ניצחונות בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, אך במחזור האחרון בליגה הפסידה 3:0 צורם מאוד לחטאפה. "כולנו יודעים מה קרה במחזור הקודם. זה היה יום לא טוב שלנו, אבל בטוח שלא יותר מזה" סיפר סלאדס לפני המשחק. "יש לנו דינמיקה טוב בבית ואני מצפה למשחק קשה מאוד, עם מעט מאוד שערים. נתמודד מול קבוצה גדולה מאוד עם מאמן מהטובים בעולם".

המאזן בין הצדדים בשנים האחרונות הוא ברור מאוד – בעשרת המשחקים האחרונים, ולנסיה לא ניצחה אפילו פעם אחת את סימאונה וחניכיו, שרשמו לא פחות משישה ניצחונות נגד הלבנים וארבע משחקים שהסתיימו ללא הכרעה. למעשה, ההפסד האחרון של הרוחיבלאנקוס נגד היריבה שאותה ייפגשו מחר היה לפני כמעט שש שנים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי