ראמוס הודה: "תיקו שקשה לעכל", בספרד מתחו ביקורת קשה על זידאן

שחקני ריאל מדריד מאוכזבים
שחקני ריאל מדריד | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

ההגנה הציגה משחק רע, הקפטן יודע: "צריך להסיק מסקנות". הצרפתי ספג אש על החילופים: "עשה הכל לא נכון". בתקשורת קבעו: הברנבאו הוא הבעיה של ריאל ושהאליפות בסכנה. נקודת האור: הזאר: "חזר ובגדול, הוא התקווה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

על פניו לריאל מדריד היו את כל התנאים כדי לנצח אתמול (ראשון) ובגדול. משחק ביתי נגד יריבה מהתחתית, אדן הזאר חזר להרכב לאחר היעדרות בת 82 ימים והרכב התקפי של המאמן זינדין זידאן. אבל ריאל, שהגיעה למשחק לאחר חמישה ניצחונות רצופים, פישלה ובגדול וסיימה רק בתיקו 2:2 מאכזב כשספגה שער שוויון מאוחר. הבלאנקוס הוציאה שבעה כדורים מהרשת בשלושת המשחקים האחרונים – כפי שספגו ב-15 המשחקים שקדמו להם. מעבר לכך, במחצית הראשונה ריאל הייתה אובדת עצות כשהגביהה לא פחות מ-26 כדורים לרחבה – יותר מאשר בכל מחצית אחרת תחת המאמן הצרפתי. 

 
 
סרחיו ראמוס אמנם דייק שוב מהנקודה הלבנה (בפעם ה-19 ברציפות בקבוצה ובנבחרת) והצטרף לחבורה מכובדת בהיסטוריה של ריאל כמו לואיס פיגו, פרננדו היירו וכריסטיאנו רונאלדו, שכבשו למעלה משמונה פנדלים ברציפות בליגה, אך מה שיזכרו ממנו הוא משחק ההגנה חסר האחריות. טוני קרוס שכבש את שער השוויון הבקיע שנה שישית ברציפות נגד סלטה. הקפטן ראמוס כתב לאחר המשחק: "תיקו שקשה לנו מאוד לעכל ואנחנו חייבים להסיק מסקנות אבל אנחנו נמשיך לעבוד קשה".
 
 
בספרד, כמובן, קטלו את הבלאנקוס. "עוד מעידה בלתי צפויה בבנבאו, נכתב ב"מארקה". "הברנבאו הוא ממש בעייה עבור ריאל מדריד". "סלטה התגנבה למסיבה של הזאר, זה תיקו שעוד יהרוס לריאל את האליפות", הייתה כותרת נוספת. גם זידאן לא נשאר נקי. "היום בו זידאן פשוט טעה בהכל", נכתב על הצרפתי, "הוא הפגין שאננות ושכח שהמשחק לא נגמר עד שהוא נגמר", בתגובה כמובן לחילופים ההגנתיים שביצע והכנסתו של המגן הצרפתי פרלאן מנדי כאשר מרסלו נותר על המגרש.


זינדין זידאן מאוכזב (Angel Martinez/Getty Images)

 
נקודת האור של ריאל הייתה ההופעה המרשימה של הזאר כמובן. הבלגי סחט פנדל שקבע מהפך. "הוא חזר ובגדול, לא רחוק מהרמה שהפגין לפני הפציעה. מי האמין שהוא יהיה כל כך טוב. הוא נראה מהיר וחד עם הכדור ופשוט עשה הכל", נכתב על הבלגי, ואלה החדשות הטובות ביותר עבור ריאל לקראת המשחקים נגד מנצ'סטר סיטי וברצלונה. "הזאר הוא התקווה", נכתב בכותרת אחרת בזמן שגארת' בייל ספג שוב ביקורות, והיה צריך גם להיות מורחק אחרי עבירה קשה שביצע. הזאר כתב לאחר המשחק על רקע שלל תמונות שלו מהברנבאו: "תוצאה קשה אבל כיף לחזור לשחק בלבן!".
 
 
זידאן אמר בסיום: "אני לא מודאג אבל אנחנו חייבים להיות יותר מרוכזים. עשינו מאמץ, חזרנו מפיגור וזה לא פשוט אבל איבדנו שתי נקודות יקרות בבית. לפעמים אפשר להאשים את הקבוצה אבל דניס סוארס רשם בישול ענק. לא תמיד אפשר לשחק הגנה כמו שצריך וזה קרה לנו. החילוף של מנדי? רציתי חוזר בהגנה, אבל תמיד אפשר לדון בחילופים שהמאמן מבצע לאחר המשחק. עשינו מחצית שנייה טובה, אני שבע רצון מדברים מסוימים".
 
 
על הזאר: "אני שמח שהוא חזר, הוא נתן 70 דקות מצוינות. אנחנו יודעים איזה שחקן גדול הוא. אני שלושה חודשים לא פשוטים עבורו הוא נראה טוב ואנחנו מאושרים עבורו".
 

האם ה-4:3:3 פוגע בהגנה של הקבוצה: "שיחקנו ככה כמעט כל החיים, אני לא חושב שזה מחליש אותנו. בשער הראשון לא היינו מרוכזים ולא עמדנו נכון, עלינו להיות מרוכזים, אבל אנחנו משחקים נגד שחקנים טובים". כשנשאל האם הקבוצה סופגת בגלל מרסלו (רק פעם אחת שמרה על שער נקי) ענה: "אני לא חושב. אתה מקבל מספרים ומשתמש בהם במה שאתה אומר. אנחנו שמחים עם כל השחקנים שנלחמים.
 
 
מה קורה לריאל בברנבאו: "שום דבר לא קורה. אנחנו במקום הראשון, זה אומר משהו. אנחנו נפסיד נקודות, ככה זה, יש פרטים קטנים שצריך לשפר אותם. עלינו ללמוד להיות ממוקדים עד הסוף. עלינו להמשיך את מה שעשינו במחצית השנייה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי