ריאל מדריד מודאגת: קארים בנזמה שוב בבצורת

קארים בנזמה
קארים בנזמה | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

החלוץ הצרפתי כבש רק פעמיים ב-11 המשחקים האחרונים, בספרד נכתב: "רודף אחרי השער האבוד", ו"הגיע הזמן שיהיה נמר ברחב ויעזוב את המשחק האלגנטי". וגם: ההיעלמות המסתורית של רודריגו, בייל ויוביץ' בספק ללבאנטה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד מתקרבת לשבוע הקריטי ביותר שלה העונה כשתפגוש את מנצ'סטר סיטי בעוד שבוע במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, וכעבור ארבעה ימים תארח את ברצלונה בקלאסיקו בסנטיאגו ברנבאו, קרב אליפות של ממש. הבלאנקוס זקוקים ובאופן דחוף לשיפור גדול מצד הסקורר שלהם, קארים בנזמה, שהבקיע העונה ובישל עוד תשעה, אלא שהוא סובל מירידה תלולה בכושרו.

"בנזמה מחפש את השער האבוד" נכתב ב"מארקה" על החלוץ הצרפתי שהשער האחרון שלו היה שווה זהב – 0:1 קטן-גדול על אתלטיקו בדרבי. "ריאל מדריד לא חסרה יותר מדי לאחרונה אלא רק שערים". בנזמה מציג סטטיסטיקה מדאיגה כשכבש רק פעמיים ב-11 המשחקים האחרונים בכל המסגרות. הוא לא הצליח למנוע את הדחתה של ריאל ברבע גמר גביע המלך נגד ריאל סוסיאדד בברנבאו וכן את התיקו הביתי נגד סלטה ויגו. עד חודש דצמבר בנזמה לא סבל מרצף של יותר משני משחקי ליגה בלי שער.

ב"אס" נכתב בטור דיעה על החלוץ על כך שהוא צריך להיות יותר "רע" ברחבה תוך השוואה לרוד ואן ניסטלרוי לדוגמא: "למרות שההולנדי לבש את חולצה מספר 17 הוא היה '9' טהור עם פרופיל של רוצח. בנזמה חייב להפסיק עם המשחק הקולקטיבי. ריאל כבר איבדה נקודות בבית נגד בטיס, אתלטיק בילבאו וסלטה. קארים צריך להפסיק עם האלגנטיות ולהפוך לטייגר חסר רחמים".

עוד בריאל מדריד, בספרד נכתב על רודריגו הברזילאי שאיבד ממעמדו בקבוצה. "היעלמותו מוזרה לחלוטין", נכתב על הברזילאי שלא נכלל בסגל בשלושת משחקי הליגה האחרונים. הוא כבש נגד ריאל סוסיאדד במסגרת הגביע. ב-18 משחקים בהם שיחק העונה כבש שבעה שערים ובישל עוד שניים. חוץ מבנזמה, הילד הצעיר בצוותא עם סרחיו ראמוס שבועט את הפנדלים – הוא המבקיע השני הבולט. ב-11 המשחקים בהם פתח בהרכב הקבוצה לא הפסידה.

למרות המחזורים האחרונים, הוא סבלני ומחכה להזדמנות שלו. הוא יודע שזמנו שוב יגיע. ייתכן והברזילאי ייכלל ברשימת המוזמנים כשריאל תתארח בלבאנטה במשחק הליגה הקרוב ביום שבת. עם או בלי קשר לכך שגארת' בייל ולוקה יוביץ' שסובלים מקלקול קיבה – נמצאים בספק.

רודריגו. היעלמות מסתורית (KENZO TRIBOUILLARD/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי