אדאמה טראורה: "לא תהיה לי בעיה לעבור לריאל מדריד"

אדאמה טראורה
אדאמה טראורה | Alex Livesey/Getty Images

שחקן הכנף של וולבס שגדל בברצלונה סיפר בראיון כי לא פוסל אפשרות לחתום אצל היריבה השנואה: "אני לא סוגר את הדלת בפני אף קבוצה". על הימים במועדון נעוריו: "היו לי בעיות, בבוא העת אספר מה קרה"

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)

אין ספק שמלבד שחקני ליברפול, אדאמה טראורה הוא אחד ממצטייני העונה בפרמיירליג. בגיל 24 הכישרון הספרדי עושה את עונת הפריצה שלו בוולבס והפך לאחד השחקנים המבוקשים באירופה וככל הנראה בתום העונה יעבור למועדון גדול יותר.

טראורה גדל במחלקת הנוער של ברצלונה ובגיל 19 עזב לאסטון וילה תמורת 10 מיליון יורו, אך בראיון בספרד סיפר כי אינו שומר חסד נעורים לקבוצת נעוריו ולא פוסל אפשרות לעבור ליריבה השנואה: "אין לי בעיה לעבור לריאל מדריד, אני לא סוגר את הדלת בפני אף קבוצה, זו המציאות. עכשיו טוב לי בוולבס, יש כאן צוות נהדר של שחקנים. משם, אם מדריד או ברצלונה יגיעו אז אחליט לאן אעבור אבל כעת אני חושב רק איך לצמוח כשחקן", סיפר טראורה.

על התקופה בברצלונה: "הייתי שם עשר שנים. הייתי צעיר, ואפילו קיבלתי הזדמנות בקבוצה הראשונה, אבל זו לא הייתה החלטה שלי, אתה צריך לדבר איתם אולי הם יסבירו לך. בברצלונה היו לנו בעיות באותה תקופה וקיבלתי את ההחלטה לעזוב. אספר לכם בבוא העת על מה שקרה, אבל לעת עתה אני מעדיף לשמור לעצמי".

האם היית צעיר מדי: "מה שקרה קרה. הם קיבלו את ההחלטות שלנם ואני עזבתי לאסטון וילה, ולאחר מכן ולמידלסברו. היו לי קשיים, אבל זה מה שגרם לצמוח כאדם וכשחקן".


אדאמה טראורה במדי ברצלונה (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי