קאסמירו: "רציתי שניימאר יגיע לריאל, אנחנו מדברים בכל יום"

קאסמירו, ניימאר
קאסמירו, ניימאר | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

הברזילאי של הבלאנקוס התראיין בספרד וסיפר על הרצון לשתף פעולה עם השחקן היקר בעולם. וגם: דיבר על בייל, ואלוורדה, אודגור והאם הוא מעדיף לזכות בליגה או בליגת האלופות?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

הכוכב הברזילאי של ריאל מדריד קאסמירו התראיין אמש (חמישי) ב'אל טראנסיסטור' ודיבר דמויות המפתח של הקבוצה, העתיד של המועדון ואף חשף את הרצון לשתף פעולה עם ניימאר במדי הבלאנקוס.

פדריקו ואלוורדה: "הוא שחקן נהדר, אבל הוא יהיה הרבה יותר טוב ממה שהוא עכשיו. הוא מתגבר על כל קושי והכי טוב שהוא שחקן של ריאל מדריד, הוא אוהב לשחק ואוהב ללמוד. יש לנו את אחד מהקשרים הטובים בעולם ב-12 השנים הבאות".

מה עדיף לזכות בליגה או בליגת האלופות: "זה שונה, הליגה בעיקר מראה את היכולות שלנו באופן סדיר, אבל לשמוע את המנון של ליגת האלופות זה משהו מיוחד. אני אישית מעדיף את הזכייה בליגת האלופות".


מעדיף את ליגת האלופות מאשר את הזכייה בליגה. קאסמירו (AFP)

על ניימאר: "רציתי שיגיע לריאל מדריד, אבל מדבר איתו כמעט בכל יום".

גארת' בייל: "אני חושב שבייל הוא שחקן ענק. מדברים רק על הדברים שהוא לא עושה בסדר, אבל לא מדברים על הדברים הטובים שהוא עושה כמו השערים שתרם לנו והתארים שזכה עם הקבוצה. לי לא אכפת מה הוא עשה מחוץ למגרש".

שובו של מרטין אודגור: "בקבוצה תמיד האמינו בו והוא עובר עונה נהדרת. צריך לברך אותו על כך כי הוא פשוט עושה שנה מדהימה. האם הוא צריך לשחק בריאל מדריד בשנה הבאה? לא מתפקידי לומר זאת".

"לא מדברים על הדברים הטובים שעשה עבור ריאל מדריד" גארת' בייל (JAVIER SORIANO / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי