צרות בצרורות: ריאל הפסידה 1:0 ללבאנטה ואיבדה את הפסגה, הזאר צלע והוחלף

אדן הזאר
אדן הזאר. העונה הגרועה בקריירה | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

זידאן רשם הפסד ליגה ראשון מאז המחזור התשיעי וצנחו למקום השני דווקא לפני המשחקים נגד סיטי וברצלונה. ואם זה לא מספיק, הבלאנקוס, שיצרו מצבים אך סבלו מהחמצות של הבלגי ושל בנזמה, מודאגים ממצבו של הקשר

(גודל טקסט)

ריאל מדריד איבדה את פסגת הטבלה בספרד ברגע הכי גרוע שיכול להיות – לפני שהיא מארחת את מנצ'סטר סיטי בשמינית גמר ליגת האלופות (ברביעי) ואת ברצלונה בקלאסיקו הגדול (ראשון). רגע לאחר הניצחון של ברצלונה שהעפילה למקום הראשון אחרי הצגה נגד אייבר, הבלאנקוס עמדו בפני מבחן אופי גדול אך רשמו כישלון עם הפסד ליגה ראשון מאז המחזור התשיעי. עצום ואם זה לא מספיק, אדן הזאר מדאיג את הקבוצה.

זידאן החזיר את איסקו ל-11 במערך היהלום כשהספרדי שיחק לצידם של הקשר הבלגי וקארים בנזמה. ריאל הציגה עוד משחק התקפה עקר. הבלגי פתח את המשחק נמרץ במיוחד וכמעט כבש בדקה התשיעית. מייד לאחר מכן איסקו שלח כדור מצוין לבנזמה אך מלך השערים של ריאל בעט חלש חלש מול השוער אייטור פרננדס. קאסמירו כמעט ניצל יציאה לא טובה של השוער לכדור גובה ונגח כדור קשתי אלא שהניסיון חמק החוצה.

אחרי דקות רעות, הבלאנקוס התעוררו שוב לפני ההפסקה אך לא הצליחו לכבוש. בדקה ה-39 שוב איסקו מסר לבנזמה אך החלוץ ניסה לפרגן ופספס. כעבור דקה מודריץ' שלח כדור חזק ופרננדס הדף לקרן.

סרחיו ראמוס מאוכזב (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)



איסקו וקארים בנזמה. משחק התקפה עקר (Eric Alonso/Getty Images)

בדקה ה-51 לבאנטה נכנסה לרחבה של ריאל, סרחיו ראמוס נדחף והחזיר כדור לא טוב לטיבו קורטואה שהצליח להרחיק. בדקה ה-52 הזאר רשם החמצה עלובה מול השוער כשקיבל מסירה נהדרת ממרסלו אך ופשוט התבלבל ובעט חלש בלחץ של שחקני ההגנה. לבאנטה הייתה יכולה לעקוץ במתפרצת נהדרת אבל רוג'ר מרטי נהג באנוכיות והרס את המצב.

התסכול של ריאל נמשך כאשר הזאר צלע החוצה בדקה ה-66 ובמקומו נכנס ויניסיוס ג'וניור. המומנטום של ריאל אבד והאורחת הלכה אחורה. בדקה ה-73 זידאן עבר ל-4:3:3 כשהכניס את לוקאס ואסקס לכנף ימין במקומו של איסקו שנחלש במחצית השנייה. המארחת הרגישה שריאל מפחדת. מוראלס קיבל מסירה מצוינת וכבש שער אדיר בדקה ה-80 כשטיבו קורטואה איחר בלסגור את הפינה הקרובה. בדקה ה-83 ויניסיוס פרץ נהדר על הקו והוציא כדור רוחב אבל בנזמה שוב פישל במאני טיים.


זינדין זידאן. סיבות רבות לדאגה (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)


צרות באות בצרורות (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי