ריאל מדריד בלחץ: "שבוע האמת", מספרי האימה של הזאר נחשפו

שחקני ריאל מדריד מאוכזבים
שחקני ריאל מדריד מאוכזבים | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

"בלי הפסגה ועם לא מעט ספקות", נכתב על הסיוט שעברו הבלאנקוס, שאשתקד נכנעו בשני משחקי ענק בבית וגמרו את העונה. הבלגי החמיץ 19 משחקים העונה בשל פציעה לעומת 20 בשבע שנים בצ'לסי. וגם: בנזמה מדבר על סיטי

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בריאל מדריד עדיין מנסים לעכל את השבוע הקשה שעבר עליהם. לא כך רצו להתכונן לצמד המשחקים הגדולים נגד מנצ'סטר סיטי בשמינית גמר ליגת האלופות (ברביעי) והקלאסיקו נגד ברצלונה. "בלי הפסגה, בלי אדן הזאר (ייעדר כחודשיים), עם חורים בהגנה, החלטות שנויות במחלוקת של זינדין זידאן ובעיקר עם הרבה ספקות", נכתב בספרד כאשר בשער המארקה הכותרת הייתה "שבוע האמת".

גם בעונה שעברה הגיעה ריאל למצב כזה של שבוע קריטי על כל הקופה בברנבאו – ופשוט התפרקה. אחרי תוצאות טובות במשחקי החוץ, כאשר ניצחה 1:2 את אייאקס באמסטרדם וכן סיימה בתיקו 1:1 נגד ברצלונה בקאמפ נואו בחצי גמר גביע המלך – הבלאנקוס קרסו בבית. הם הובסו 3:0 נגד ברצלונה וכעבור ימים אחדים ספגו רביעייה בשמינית גמר ליגת האלופות נגד ההולנדים. אסור לזידאן לתת לתסריט הזה לחזור על עצמו. אלא שהוא במצוקה. גם רודריגו הצעיר כאמור לא ישחק, ותשעת שחקני ההתקפה של ריאל כבשה רק תשעה שערים בחודשיים האחרונים.

ב-"אס" הייתה תמונה של אדן הזאר מאוכזב עם הכיתוב "להתראות" כשבצדדים התייחסו למשחקים נגד סיטי ובארסה. אין ספק שהבלגי שהיה הרכש היקר בהיסטוריה של ריאל מדריד הפך לפלופ. הסטטיסטיקה שלו אכזרית. במדי ריאל העונה הוא רשם 15 הופעות אל מול 19 משחקים שהחמיץ בשל פציעה, בזמן שבכל שבע השנים שלו באנגליה במדי צ'לסי (2012-2019) החמיץ רק 20 משחקים בשל פציעה.


שערי "מארקה" ו"אס" (צילומי מסך)

נראה שהתלות של ריאל מדריד בקארים בנזמה מוחלטת. אם ב-17 משחקי הליגה הראשונים הוא הבקיע 12 פעמים והתחרה עם ליאו מסי על תואר הפיצ'יצ'י – הרי שהצרפתי נקלע למשבר. בשמונת משחקי הליגה האחרונים הבקיע רק פעם אחת. בינתיים, הצרפתי שמדורג במקום הרביעי בטבלת הכובשים בליגת האלופות בכל הזמנים עם 64 שערים – התראיין לאתר של אופ"א לקראת המשחק הקרוב ברביעי.

בנזמה אמר: "ליגת האלופות מסמלת משהו מדהים, זו הרגשה שונה עם יותר לחץ. זה נראה טבעי שאתה רוצה לתת יותר. זה לא שבמפעלים אחרים אתה נותן פחות, אבל יש תחושה אחרת. סיטי קבוצה נהדרת עם מאמן נפלא. היא שולטת בכדור בדרך ייחודית. אנחנו תמיד רוצים לנצח, זה ברור, ועם כל הריספקט – נתמקד בעיקר בנו. בריאל מדריד תמיד רוצים לזכות בכל התארים. ההפסד האחרון מביא לנו עוד יותר מוטיבצייה".

על היכולת שלו ותקופתו במועדון: "אני תמיד עובד קשה, מרגיש טוב ברמה הפיזית, שומר על אורח חיים נכון. אני אוהב את הקבוצה שלי ועושה את מה שאפשר כדי לנצח. אני לא יודע אם זו נקודת השיא בקריירה כי השחקנים הגדולים תמיד מחפשים שלמות, אני יודע שאני אפילו מסוגל ליותר. האם אני מנהיג? אני חושב שזה מגיע בטבעיות. כרגע אני הקפטן השלישי של הקבוצה, אני כאן זמן רב, נלחמתי תמיד על מקומי. התפקיד שלי הוא לעזור לחבריי לקבוצה כדי לנצח".


קארים בנזמה. לא מעט ייפול על כתפיו (GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי