"הזאר אוהב לאכול המבורגרים ופיצות, זה בעייתי אחרי הפציעה"

אדן הזאר
אדן הזאר | Eric Alonso/Getty Images

שוער פ.ס.ז', מרצ'ין בולקה, ששיחק בצ'לסי יחד עם הבלגי, תקף בחריפות את הרגלי האכילה שלו וגם את קורטואה: "אף פעם לא מקבל את זה שעשה טעות"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אדן הזאר חווה עונת בלהות. השחקן שעבר בקיץ מצ'לסי לריאל מדריד תמורת 100 מיליון יורו התחיל את העונה עם פציעה קלה שגרמה לו להחמיץ את שלושת מחזורי הפתיחה של הליגה. לאחר מכן, כשהתחיל להיכנס לעניינים, נפצע שוב לפרק זמן של חודשיים וחצי וחזר רק לפני תשעה ימים. הוא שיחק 73 דקות מול סלטה ויגו ובשבת האחרונה פתח לבאנטה, אך הפלא ופלא – שוב נפצע. 

כעת מדברים על פציעה ארוכה אפילו יותר מאחרונה וספק גדול אם ישוב לשחק העונה. יכול להיות שרצף הפציעות הללו לא מקרי, כך לפחות לטענת שוערה של פריז סן ז'רמן, מרצ'ין בולקה. הפולני בן ה-20 משמש כשוערה השלישי של אלופת צרפת ורשם הופעה אחת העונה בליגה, ולפני כן שיחק בצ'לסי לצדו של הזאר.

בולקה העניק ראיון לתקשורת הפולנית ותקף בחריפות את הרגלי האכילה של הבלגי: "הוא אוהב מאוד המבורגרים ופיצות. ראיתי אותו כל הזמן בפיצריות. בצ'לסי זו פחות הייתה בעיה, אבל בריאל מדריד, בטח אחרי הפציעה האחרונה, זה יותר בעייתי. יכול להיות שהוא חרג מעט מהמשקל שהוא צריך להיות בו".

לא רק הזאר ספג ביקורת מהשוער הצעיר, שתקף גם שחקן אחר של ריאל ששיתף עמו פעולה בצ'לסי – השוער טיבו קורטואה. "יש לו הרבה אגו", אמר בולקה על שוער נבחרת בלגיה. "אם הוא עושה טעות גדולה, הוא ניגש למאמן ואומר 'המגן היה ממוקם בצורה לא טובה, הוא היה צריך לעשות אחרת'. הוא אף פעם לא מקבל את זה שעשה טעות ומשהו קרה באשמתו".


קורטואה ( PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי