בספרד תוהים: מה קורה בין טוני קרוס וזינדין זידאן?

זינדין זידאן, טוני קרוס
זינדין זידאן, טוני קרוס | Eric Alonso/Getty Images, Francois Nel/Getty Images

למרות שהקשר רשם 31 הופעות העונה, התקשורת במדריד ציינה כי הוא ישב על הספסל במשך כל ההפסד נגד מנצ'סטר סיטי: "הוא אפילו לא קם להתחמם". וגם: השיחה של הגרמני עם פפ גווארדיולה בסיום המשחק

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

הרוחות במדריד עדיין לא נרגעו לאחר ההפסד 2:1 וההתפרקות אמש (רביעי) של ריאל בברנבאו נגד מנצ'סטר סיטי. מבין שלל הביקורות שספגו הבלאנקוס מכלי התקשורת המקומיים, בכמה מקומות העלו סוגיה נוספת והיא האפשרות שקרה משהו ביחסים בין טוני קרוס והמאמן זינדין זידאן.

על הנייר, הקשר הוא אחד מהשחקנים המובילים בסגל מבחינת הופעות עם 31 בכל המסגרות, אך במשחק הביתי אתמול הוא נותר על הספסל, ועיתון 'אס' נכתב: "הוא אפילו לא קם להתחמם. אפשר להבין את המחשבה של זידאן לאחר השערים של סיטי, כשהוא יודע שהוא צריך כמה שיותר שחקני התקפה, אבל תמיד אפשר לחמם שחקן ואז להחליט לא להשתמש בו. זה לא היה הסיפור אתמול".

בנוסף, בסיום המשחק אתמול בבירת ספרד נשאל המאמן הצרפתי על אי שיתופו של קרוס, והאם קרה ביניהם משהו וענה: "לא, לא, לא. בהחלט לא. זו הייתה החלטה מקצועית", בתקשורת במדינה נכתב: "התשובה שהוא נתן גורמת להאמין עוד יותר כי קרה משהו". חשוב לזכור כי טוני קרוס בן ה-30 חידש במאי האחרון את חוזהו בריאל מדריד עד קיץ 2023.


קרוס ממתין על הספסל נגד מנצ'סטר סיטי. "אפילו לא עלה להתחמם" (Nick Potts/PA Images via Getty Images)

בעניין אחר עם קרוס, הקשר נצפה אתמול משוחח עם מאמן סיטי, פפ גווארדיולה, מיד לאחר שריקת הסיום. המנג'ר הספרדי והשחקן שיתפו פעולה בבאיירן מינכן לעונה אחת בלבד. "אני עדיין בקשר איתו ואהבתי לשחק תחתיו בשנה ההיא. הוא רצה לדבר איתי אחרי חמש שנים שלא יצא לנו פנים מול פנים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי