זידאן חטף: "הניסויים שלו שוב עלו ביוקר". קאסמירו: "הפסד שעלול לעלות באליפות"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

מאמן ריאל מדריד ספג ביקורת רבה בתקשורת הספרדית לאחר ה-2:1 אצל בטיס: "רק לפי ההרכב היה ברור שהספינה הזו לא תפליג". ראמוס: "לא היינו טובים והתוצאה הוגנת איתנו. לקבוצה שרצה לתואר פשוט אסור לשחק ככה"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה מאוד הורגשה בקרב אוהדי ריאל מדריד, אשר לא הצליחה להמשיך את המומנטום שנוצר מהניצחון בקלאסיקו והפסידה אתמול (ראשון) 2:1 לריאל בטיס, ובכך הבלאנקוס איבדו פעם נוספת את הפסגה לטובת ברצלונה.

מי שספג הרבה מאוד אש לאחר ההפסד היה המאמן זינדין זידאן, עליו נכתב ב"מארקה": "לפי ההרכב, היה ברור כבר לפני המשחק שהספינה הזו לא תפליג לשום מקום. במקום לעלות במערך שהוא פתח בקלאסיקו, זידאן החליט שוב פעם לבצע ניסויים שעלו לריאל מדריד ביוקר. בטיס שיחקה העונה בבית שלה כשווה לגמרי אל מול הקבוצות הגדולות, אך בארסה השיגה את הניצחון בחוץ בעזרת כדורגל, מה שהיה חסר מאוד למדריד".

בסיום המשחק זידאן הודה בעצמו: "אני האשם בהפסד הערב. זה היה המשחק הרע ביותר שלנו העונה. מהרגע הראשון לא היינו בו ואיבדנו הרבה מאוד כדורים. אין לי הסבר לכך. אנחנו חייבים לקום עכשיו ולהתקדם לעבר המשחקים הבאים. נותרו לנו עוד 11 משחקים בליגה ואנחנו מתכוונים להילחם עד הרגע האחרון".


אם הוא מרוצה מהגישה:
"אגן על השחקנים שלי ואם יש לי משהו לומר להם, אעשה זאת בשיחה איתם. לא היינו טובים בשום אלמנט, במיוחד בהחזקת כדור וזה משהו שמאוד מדאיג אותי. בטיס נתנה משחק גדול מבחינתה וזה הכל".

לאחר הצרפתי, קאסמירו הוסיף: "כדי לזכות בתואר נהיה חייבים לנצח כמה שיותר, ובמיוחד משחקים כאלו".


קאסמירו מאוכזב לצד סרחיו ראמוס (Fran Santiago/Getty Images)

הברזילאי המשיך: "עלינו לברך את בטיס כי היא הייתה יותר טובה מאיתנו. נהיה חייבים לעבוד קשה כי היום לא היינו ברמה קרובה למה שהיינו בשבוע שעבר כשניצחנו את ברצלונה. יכול מאוד להיות שההפסד הערב עלה לנו גם בתואר האליפות, אבל אנחנו לא חושבים כך. חושבים רק על המשחק הבא".

הקפטן סרחיו ראמוס סיכם: "לא היינו טובים והתוצאה משקפת את המשחק. נצטרך לתת את הדין על היכולת שלנו. אם אנחנו רוצים להיות אלופים, אסור לנו להפסיד משחקים כאלו".

הבלם גם סיפר על ההחלטה לתת את הפנדל לקארים בנזמה: "אנחנו קבוצה והדבר הכי חשוב הוא לשמור על מצב הרוח של כולם ולשים את האגו בצד כשצריך. נתתי לו לבעוט כדי שיצבור ביטחון".


בנזמה. יותר מדי ביטחון אחרי הפנדל, כנראה (Fran Santiago/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי