דיווח: לאשרף ולריאל יש ספקות האם המגן יחזור בקיץ

אשרף חכימי
אשרף חכימי | Alex Grimm/Getty Images

המרוקאי רשם שנתיים יוצאות מן הכלל במדי דורטמונד בה שיחק 65 משחקים, אלא שהוא חושש שהתקדמותו תיעצר בשל התחרות עם קרבחאל, וחוזהו מסתיים בקיץ 2021. וגם: בספרד חשפו סיפורים מתקופתו של מוריניו במועדון

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

די קשה לדמיין כרגע את הקבוצות הגדולות באירופה נערכות לקראת העונה הבאה בצל חוסר הוודאות לאור משבר הקורונה, אך זה קורה בעצלתיים. בספרד נכתב כי בעוד זה היה נראה מובן מאליו שאשרף חכימי יחזור לריאל מדריד בקיץ לאחר שרשם שנתיים מוצלחות מאוד כמושאל לבורוסיה דורטמונד – אך כלל לא בטוח שזה יקרה. לפי "אס" לשני הצדדים יש לא מעט ספקות. המגן ממרוקו רשם 65 משחקים עד עתה בצהוב-שחור (5,249 דקות), כבש עשרה שערים ותרם 17 בישולים והצליח לזכות בסופר קאפ הגרמני. הוא התפתח משמעותית כמגן ורסטילי שמשחק גם בקישור לעתים וצבר ניסיון.

 
 
בריאל מרוצים מאוד מהתקדמותו אך יודעים שהוא לא רוצה לראות את התקדמותו מואטת, וזה עלול לקרות אם ייתחרה בדני קרבחאל על חולצת ההרכב. אשרף עצמו חזר ואמר בראיונות: "אני לא יכול לשקר, כמובן שהייתי רוצה להצליח בריאל, היא הבית שלי, וזה החלום שלי. אבל אם לא, אנסה להצליח במקום אחר". לאשרף מערכת יחסים מצוינת עם המאמן זינדין זידאן ששכנע אותו בקיץ 2017 להישאר ולא לעבור לאלאבס. אשרף מסיים את חוזהו בלבן ב-2021 ונראה שיש שלושה פתרונות אפשריים: זידאן ישכנע אותו שיהיה לו תפקיד חשוב; חוזהו יוארך והוא יושאל שוב לדורטמונד; או מכירה בהרבה כסף.

בנושא אחר, בתקשורת הספרדית מנצלים את הזמן כשאין כדורגל ועוסקים בסיפורים מאחורי הקלעים. ב"מארקה", בפינה מיוחדת עם "סיפורי ריאל מדריד שמעולם לא סופרו", נכתב בפרק הראשון של תקופתו הסוערת של ז'וזה מוריניו בריאל מדריד, או יותר נכון קבלת הפנים הקרה בקיץ 2010, כשהגיע לבלאנקוס כמאמן הטוב ביותר בעולם וזוכה הטרבל הטרי עם אינטר.


אשרף חכימי במדי ריאל. יחזור הביתה? (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

נכתב כי התחלתו של מוריניו, שהרגיש רדוף על ידי העיתונאים מהרגע הראשון ובשלב מסוים סירב להתראיין גם לפני ואחרי משחקים ושלח את עוזרו –  הייתה לא קלה. מאבקי אגו בחדר ההלבשה היו כבר מהעונה הראשונה. זו הייתה "שנת מונדיאל" ולכן שחקני הסגל המובילים של ריאל התייצבו לקדם העונה רק בתחילת אוגוסט. מוריניו ערך את אימוניו הראשונים עם שחקנים זוטרים יותר בסגל וצעירים אחרים.

"מוריניו היה קשוח מהיום הראשון בולדבבאס ופתח בשורה של כללים נוקשים. במועדון היו מרוצים כי חשבו שזה היה אחד המכשולים של מנואל פלגריני", נכתב. מוריניו אמר לשחקנים: "כבר ראיתי שיש מצלמות בחדר ההלבשה, אני אגלה היכן הן" והיה אובססיבי. זה הוציא אותו מדעתו שההרכבים של הקבוצה דלפו לכלי התקשורת והמשפט הזכור ביותר שלו היה כשצעק לעבר גראנרו לפני הקלאסיקו: " יש כאן חפרפרת!". הוא הזהיר את שחקניו שהטלפון הנייד חייב להיות מחוץ לתחום, החליט כי הפצועים צריכים להגיע שעה קודם לכן לאימון כדי לעבור בדיקות וטיפולים ומי שלא מתאמן – לא ייכלל בסגל. "אני לא מחכה לאף אחד", הצהיר. מוריניו אמנם לא הצליח לזכות בליגת האלופות ונעצר שלוש פעמים בחצי הגמר, אך כן זכה בגביע המלך בעונת הבכורה, באליפות מרשימה עם 121 שערים ומאה נקודות (2011/12) ועד היום מחזיק באחוז הניצחונות הגבוה בהיסטוריה של הבלאנקוס.

ז'וזה מוריניו וכריסטיאנו רונאלדו (Kevork Djansezian/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי