פלורנטינו פרס במסר אופטימי: "זה הזמן להיות חזקים ומאוחדים"

פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס | AFP

נשיא ריאל מדריד פנה לאוהדי הבלאנקוס וניסה להרגיע את בהלת הקורונה: "יחד נתגבר על האתגר העצום הזה. אנחנו חלק מהמועדון הכי טוב בהיסטוריה, שלעולם לא נכנע"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחרי שאנשי ספורט רבים עשו זאת בימים האחרונים, היום (רביעי) הגיע תורו של נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס לפנות לאוהדי הבלאנקוס במסר מרגיע, בצל התפשטות הקורונה בספרד ובעולם בכלל.

"לפני הכל אני מקווה ששלומכם ושלום משפחותיכם טוב, בנסיבות יוצאות הדופן שאנו חווים", מסר פרס, "בשם כל המדרידיסטאס, ברצוני גם להביע הזדהות עם המשפחות אשר נפגעו ישירות מהמגפה ולשלוח את כל התמיכה והכוחות שלנו לאלה שמנסים להתגבר על הכאב של הנפגעים".

נשיא המועדון הלבן המשיך: "דווקא בתקופה כזו, זה הזמן להיות חזקים ומאוחדים סביב הערכים שלנו, שכל כך חיוניים ב-118 שנות קיומה של ריאל מדריד. זה הזמן להדגיש את חשיבות הסולידריות, בכך שנישמע לרשויות ובעיקר נישאר בבית. אני רוצה להודות לכולכם על ההבנה. אנחנו חלק מהמועדון הכי טוב בהיסטוריה, שלעולם לא נכנע ומייצג את התחושות של מיליונים ברחבי העולם".

פלורנטינו חתם את מכתבו בנימה חיובית: "יחד נתגבר על האתגר העצום הזה. היום, יותר מתמיד, אני שולח את מיטב איחוליי לכם ולמשפחות שלכם. שמרו על עצמכם ואני מקווה שבקרוב נוכל להיפגש שוב ולחזור לשגרה. נעשה זאת יחד ובידיעה שנשוב ליהנות מריאל מדריד עם אותה תשוקה ואותם החלומות שהיו לנו תמיד. הרגש הזה הוא החוזק העיקרי שלנו. חיבוק חזק".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי