סרג'י רוברטו ומרקו אסנסיו יככבו בטורניר הפיפא של הליגה הספרדית

סרג'י רוברטו
סרג'י רוברטו | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

אחרי שבאיטליה יזמו תחרות דומה, גם בספרד ישחקו שחקני הליגה אחד נגד השני כדי לבדר את האוהדים השוהים בבידוד. נציגי ברצלונה וריאל מדריד אישרו את השתתפותם, מי עוד בפנים וכיצד תיקבע האלופה?

(גודל טקסט)

אחרי שרשת טלוויזיה איטלקית הייתה הראשונה להרים את הכפפה ולארגן טורניר פיפא 20 בין כוכבי הכדורגל המקומיים, גם בספרד תתקיים תחרות דומה במטרה לעודד חובבי הכדורגל השוהים בבידוד בשל משבר הקורונה, ביוזמתו של יוטיובר באסקי בשם איבאי יאנוס. היום (חמישי) אישרו את השתתפותם כוכבי ברצלונה וריאל מדריד – סרג'י רוברטו ומרקו אסנסיו.

כל קבוצה בליגה הספרדית תיוצג על ידי שחקן שלה והטורניר ייערך בשיטה הבאה: על פי הדירוג הנוכחי בטבלה, מקומות 12 עד 20 יתמודדו בשלב המוקדמות, בו ידחו ארבע קבוצות. ארבע העולות יצטרפו ל-12 הקבוצות האחרות בליגה ומשלב זה התחרות תמשיך לשמינית, רבע, חצי וגמר. הטורניר ישוחק ממחר ועד יום ראשון.

היוזמה של יאנוס הגיעה לאחר שביום ראשון האחרון, סרחיו רגילון מסביליה ובורחה איגלסיאס מבטיס שיחקו בפלייסטיישן את הדרבי האנדולוסי, שאמור היה להתקיים "על אמת" במסגרת הליגה אך נדחה בעקבות התפרצות הקורונה בספרד. יאנוס שידר את המשחק בין השניים, שזכה לצפיות רבות ברשת החברתית ועודד את הבאסקי ליזום את הטורניר הבא, שגם בו ישתתף רגילון. שחקנים נוספים שיופיעו הם עדנאן יאנוזאי מריאל סוסיאדד ומרקוס יורנטה מאתלטיקו מדריד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי