Sport1 Banner

דיווח: זידאן יאמן את ריאל מדריד בעונה הבאה ללא קשר לתוצאות

זינדין זידאן
זינדין זידאן | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

בגלל משבר הקורונה, הנהלת הבלאנקוס רוצה למנוע זעזוע נוסף ותעניק לצרפתי עוד הזדמנות, גם במקרה של כישלון בלה ליגה ובליגת האלופות

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

משבר הקורונה אילץ את ראשי ריאל מדריד לחשוב כבר על העונה הבאה וב'מארקה' טוענים היום (שישי) שללא קשר לתוצאות של הבלאנקוס בליגת האלופות בליגה הספרדית, זינדין זידאן יפתח את עונת 2020/21.

התוכנית המקורית של ראשי ריאל מדריד הייתה לשפוט את הישגיו של הצרפתי שחתום עד 2022, רק בסיום העונה. זכייה באליפות או בליגת האלופות הייתה משאירה בוודאות את המנג'ר בקבוצה, אך כישלון בשתי החזיתות עלול היה לגרום לסיום דרכו של זידאן ולהגעתו של מאוריסיו פוצ'טינו, שפוטר מטוטנהאם ונמצא ללא קבוצה החל מחודש נובמבר.

כאמור השבועות האחרונים טרפו את כל הקלפים והוחלט להשאיר את זינדאן שכבר מתחיל לעבוד על העונה הבאה, למרות חוסר הוודאות בלוח הזמנים של ריאל מדריד. השחקנים שמועמדים לעזוב הם חאמס רודריגס, בראהים דיאס, אלבארו אודריוסולה, מריאנו, גארת' בייל ולוקה יוביץ' שנחשב אולי לשחקן הרכש המאכזב של ריאל מדריד ואף הפר בידוד כאשר חזר למולדתו סרביה.


סומן כמחליפו של זינדין זידאן בריאל מדריד. מאוריסיו פוצ'טינו (Srdjan Stevanovic/Getty Images)

בנוסף יצטרך הצרפתי להחליט אילו שחקנים יחזרו מהשאלה. השחקנים הבולטים הם כמובן אשרף חכימי מבורוסיה דורטמונד ומרטין אודגור מריאל סוסיאדד. שחקנים נוספים שעשויים לשוב בעונה הבאה הם אנדריי לונין, סחריו רגילון, אוסקר רודריגס, דני סבאיוס, טאקפוסה קובו ובורחה מיוראל. הפגרה הכפויה תאפשר לזידאן לקבל החלטות בצורה שקולה יותר לגבי הסגל בעונה הבאה.

עוד באותו נושא: זינדין זידאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי