קראוץ': "מגוחך ששחקן כמו גארת' בייל מתפספס ככה בריאל"

גארת' בייל
גארת' בייל | JAVIER SORIANO / Contributor

חלוץ העבר, ששיתף פעולה עם הוולשי בטוטנהאם, סיפר: "כמעט מכרו אותו לנוטינגהאם, כשכבש שלושער נגד אינטר מאיקון נראה כאילו עבר טראומה". וגם: ניסיון להאריך את חוזהו של חכימי ותוכנית ה-NBA אליה נערך זידאן

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

זה לא סוד שגארת' בייל עובר שנים לא קלות בריאל מדריד. מי שהגיע לספרד בתחילת 2013 תמורת כ-100 מיליון יורו מוצא את עצמו מבלה המון על הספסל בשלוש השנים האחרונות, על אף שבגמר ליגת האלופות ב-2018 כיכב עם צמד (כולל מספרת) בגמר ליגת האלופות, וכעת מצטרף לאכזבה גם חברו מימיהם המשותפים בטוטנהאם.

פיטר קראוץ' בן ה-38, שהיה חברו של בייל לתרנגולים מ-2009 ועד 2011, נשאל על בייל הצעיר של תחילת העשור שעבר וסיפר: "כשהייתי בסאות'המפטון (2004/05), הייתה שועה שיש שני ילדים שעוד יככבו – תיאו וולקוט וגארת' בייל. שמענו עליהם המון ואני ידעתי שליברפול רוצה את בייל בקיץ 2007. דרכנו הצטלבו רק אחרי כמה שנים ואז ראיתי בחור צעיר עם בעיות ביטחון, אחד שלא נהנה לשחק באגף שמאל. היה אפילו דיבור שהוא יירכש על ידי נוטינגהאם תמורת שני מיליון. לאט לאט הוא התחזק, הפך למהיר יותר, הביטחון שלו גדל וכל מה שאמרו עליו בתור ילד התחיל להתממש. עבורי זה קרה כשהוא כבש שלושער בסן סירו. מאיקון, שהיה אז מגן אינטר ששמר עליו, הסתכל עליו כמו אחד שעבר טראומה. זה מגוחך ששחקן כזה מתפספס". יש לציין שמי שהיה סוכנו של קראוץ', מייצג עד היום את בייל.

בתוך כך, בספרד דווח הבוקר (ראשון) שריאל מדריד ממשיכה לנהל שיחות עם אשרף חכימי בניסיון להשאירו בחוזה חדש. המגן שמושאל לדורטמונד וחוזהו אמור להסתיים בקיץ 2021, חושש לשוב למדריד בשל התחרות המצופה לו עם דני קרבחאל, אבל ריאל רוצה להבטיח שהשחקן בן ה-21 יהיה שייך לה לטווח ארוך וישמש כיורשו של קרבחאל בעתיד. לפי הפרסום, זידאן כלל לא בונה על אלבארו אודריוסולה שמושאל לבאיירן מינכן ורוצה לראות את חכימי חוזר לסגל הבלאנקוס. בראיון קצרצר שהעניק בגרמניה אמר המגן: "הלב שלי מחולק בין ריאל לדורטמונד. יש עוד חצי שנה עד הקיץ ועוד משחקים רבים לפנינו, בסיומם אצטרך לנתח את הסיטואציה – מה היתרונות של דורטמונד? מה מחכה לי בריאל מדריד?".

זידאן, אגב, לפי "אס", עומד בימים האחרונים על מספר תוכניות עבודה כדי להכין את הקבוצה לשובה מפגרת הקורונה, מתי שלא תהיה. מאמן ריאל מדריד וצוותו, על סמך ההערכה בספרד, מכינים את עצמם לתרחיש בו העונה מתחדשת ב-15 במאי ותצטרך להסתיים עד ה-30.6, משמע שיהיה עליהם לשחק 11 משחקים בחודש וחצי – מה שמבחינתם עלול ליצור מצב של משחקים שונים תוך 48 שעות. מדווח אף כי במצב שכזה יכינו אנשי הצוות תוכנית אימונים שתבסס על התוכניות ב-NBA, משמע משחקים כמעט מבלי להתאמן ביניהם.


זידאן והשחקנים. מתכונת NBA במדריד? (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי