"מעולם לא סבלתי מכאבים כמו בזמן שחליתי בקורונה"

ג'ונתאס
ג'ונתאס | NurPhoto / Contributor

ג'ונתאס דה ז'סוס מאלצ'ה שפך אור על הימים הקשים: "כמעט התעלפתי באמבטיה" והבהיר: "אני ספורטאי והיו לי כאבים חזקים בכל הגוף, תדמיינו מה עובר על אנשים מבוגרים"

(גודל טקסט)

שבוע לאחר שג'ונתאס דה ז'סוס מאלצ'ה אובחן כחולונה קורונה והפך לכדורגלן השני בספרד שנושא את הנגיף אחרי אסקיאל גאראי מוולנסיה, החלוץ בן ה-31 סיפר בראיון במולדתו ברזיל על הסימפטומים מהם סבל והבהיר: "הווירוס הזה הוא ממש-ממש לא בדיחה".

ג'ונתאס הסביר איך הכל קרה: "התחיל לעלות לי חום, חשתי אי נוחות גדולה מאוד. הראש שלי כאב בטירוף, כך שבהתחלה חשבתי שיש לי מיגרנה, אבל בהמשך התחילו לי גם כאבים בכל הגוף. למחרת בבוקר שוחחתי עם רופא הקבוצה, שעדכן אותי שיש לי סימפטומים של קורונה. הוא שלח אותי להיבדק ואובחנתי כחולה".  

שבוע לפני שאובחן כחולה, ג'ונתאס פתח בהרכב אלצ'ה במשחק הליגה מול ראיו ואיקאנו והוחלף בדקה ה-36. "הרגשתי חלש, במיוחד בשלושת הימים הראשונים במהלכם סבלתי מאוד. להתאמן? הרגשתי שאין לי כוח בגוף, כמעט התעלפתי באמבטיה. מעולם לא סבלתי מכאבים יותר חזקים".

לסיום סיפר ג'ונתאס שהוא מרגיש טוב יותר ואפילו חזר להתאמן לבדו, אך הבהיר: "אני ספורטאי ובכל זאת סבלתי מכאבים בגלל הקורונה, אז רק תדמיינו איך זה מרגיש עבור אנשים מבוגרים. לצערי הרב, בברזיל יש הרבה מאוד אנשים שאינם מודעים לחומרת הנגיף".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי