דיווח בספרד: קמאבינגה הוא המטרה המרכזית של ריאל מדריד

אדוארדו קמאבינגה
אדוארדו קמאבינגה | JEAN-FRANCOIS MONIER / AFP

אחרי שברצלונה ירדה מהפרק, במארקה סוללים את דרכו של "פוגבה החדש" לבירת ספרד והוסיפו: במועדון תכננו להגיש הצעה רשמית לפני משבר הקורונה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

הכישרון האנגולי אדוארדו קמאבינגה, ממשיך להעסיק את כלי התקשורת השונים בספרד. רק לפני מספר ימים דווח שבעקבות המשבר הכלכלי שצפוי להיגרם בעקבות מגפת הקורונה, ברצלונה החליטה לוותר על הקשר בן ה-17, שעשוי לעבור דווקא ליריבה הגדולה ריאל מדריד בעונה הבאה.

לפי 'מארקה' הצוות המקצועי של הבלאנקוס סימן את קמאבינגה כשחקן העתיד של המועדון בשנים הבאות. בעיתון הספרדי הוסיפו כי הרצון לצרף את הילד המוכשר נובע מכך שיכול לשחק בשתי עמדות ואף סימנו אותו כ'פוגבה החדש'. בריאל מדריד הוא צפוי לשחק בעמדת הקשר המרכזי, אך לא פוסלים גם את האפשרות שיוכל להחליף את קאסמירו לעת מצוא.

למעשה הקשר מבוקש בבירה הספרדית מאז חודש אוגוסט, כאשר קמאבינגה שעוד היה בן 16 בישל את שער הניצחון של ראן על פריז סן ז'רמן במסגרת המחזור השני של הליגה הצרפתית. למעשה במועדון כבר תכננו להגיש הצעה על השחקן אבל נגיף הקורונה השעה כל פעילות בתחום הזה וייתכן שדווקא אחרי המשבר, מחירו של השחקן שמוערך בכ-80 מיליון יורו יירד באופן משמעותי.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי