אנטואן גריזמן: "אסתבך אם אגיד מה אני חושב על קארים בנזמה"

אנטואן גריזמן, קארים בנזמה
אנטואן גריזמן, קארים בנזמה | GERARD JULIEN/AFP via Getty Images

אחרי התקרית בין חלוץ ריאל מדריד לאוליבייה ז'ירו, שחקן ברצלונה הגיב לנושא: "אוליבייה הוא חלוץ מצוין שעזר לנו לזכות במונדיאל, שזה דבר די חשוב"

(גודל טקסט)

חלוץ ריאל מדריד גרם לסערה בצרפת כאשר התבקש להשוות בינו לבין אוליבייה ז'ירו וענה: "אנחנו לא מתבלבלים בין מכונית פורמולה 1 לקארטינג". אמש (רביעי) חלוצה של צ'לסי הגיב לדבריו של בנזמה ואמר שהוא נהג קארטינג שזכה במונדיאל, ואחריו הגיע גם תורו של אנטואן גריזמן להתייחס לפרשה.

"אני לא יכול להגיב לסיפור הזה, כי אני רק אסתבך אם אגיד מה שאני חושב על קארים בנזמה". אמר חלוץ ברצלונה שהוסיף: "אני אוהב את ז'ירו הוא חלוץ מצוין שעזר לנו לזכות במונדיאל. שזה דבר די חשוב אני חושב".

גריזמן זכה לשתף פעולה עם שני השחקנים האלו בנבחרת צרפת, אך כמות ההופעות המשותפת עם ז'ירו גבוהה בהרבה. הם שיחקו יחד לא פחות מ-59 הופעות במהלכם חלוץ ברצלונה כבש חמישה שערים. עם בנזמה לעומת זאת, שיחק גריזמן 16 פעמים בלבד וכבש צמד שערים בודד נגד ארמניה.


אוליבייה ז'ירו ואנטואן גריזמן בגמר המונדיאל (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

מבחינה אישית כמובן חלוץ ריאל מדריד כבש לאורך הקריירה כמות שערים גבוהה הרבה יותר וגם העונה הבקיע 19 בכל המסגרות לעומת שלושה בלבד של חלוץ צ'לסי. עם זאת בזירה הבינלאומית כבש ז'ירו (39) יותר מבנזמה (27) וכאמור זכה איתה במונדיאל 2018.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי