רונאלדו או מסי? קאקה בחר את השחקן הטוב בעולם

קאקה, ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו
קאקה, ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו | Michael Steele/Getty Images

הברזילאי עדיין זוכר לטובה את ימיו לצד הפורטוגלי במדי ריאל מדריד, אך בעיניו קפטן ברצלונה ברמה אחרת: "הוא גאון וכישרון טהור. אנחנו יכולים להרגיש בני מזל שזכינו לראות את שניהם"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בשנת 2007 קאקה זכה בכדור הזהב ונחשב עד היום ל'בן האנוש' האחרון שקיבל את התואר הלא רשמי 'השחקן הטוב בעולם' עד שהגיעה השושלת ארוכת השנים של ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו. הערב (שישי) הברזילאי נזכר בימים ששיתף פעולה עם הכוכב הפורטוגלי במדי ריאל מדריד והכריע – מי לדעתו השחקן הטוב בעולם?

"כריסטיאנו רונאלדו הוא מכונה. לא רק בדרך בה הוא משחק. מעבר לכך שהוא שחקן מאוד פיזי ומהיר הוא גם מאוד חזק נפשית. הוא תמיד שאף לנצח כל משחק ולהפוך לשחקן הכי טוב. בשבילי זה הדבר הכי מדהים שיכול להיות".

"שיחקתי עם רונאלדו והוא באמת מדהים, אבל אני עדיין בוחר במסי. הוא גאון וכישרון טהור. הדרך בה הוא משחק פשוט מדהימה. בהיסטוריה של הספורט שניהם נמצאים בטופ 5 בכל הזמנים ואנחנו רק יכולים להרגיש בני מזל שזכינו לראות אותם".


"הוא מכונה". קאקה עם כריסטיאנו רונאלדו במדי ריאל מדריד (Jasper Juinen/Getty Images)

בנוסף לכך קאקה נזכר גם בחוויות טובות פחות, כמו למשל ההדחות של נבחרת ברזיל במונדיאלים בהם שיחק בשנים 2006 ו-2010 וטען שלקח את ההפסדים קשה הרבה יותר מאשר התבוסה 7:1 לגרמניה במונדיאל 2014: "זה היה מאוד כואב, אבל כשאתה מפסיד על המגרש זה כואב יותר. התחושה הרבה יותר רעה כשאתה יודע שיש לך את האפשרות לשנות ועדיין אתה מפסיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי